Aflyst pks??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. maj 2018

Anonym trådstarter

Sagen er den at vores datter ligger i uk. Idag med benenenede i mit bækken. 

Vi snakkede pks da jeg ikke har lyst til hverken sædefødsel eller vendingsforsøg. Og det havde hun forståelse for.

jeg skal dog scannes igen i uge 36 for at se om hun stadig ligger i uk. Da jeg gerne vil føde hvis hun ligger med hovedet ned.

nu er jeg kommet hjem og ligger og grubler, hvis nu jeg får en dag for pks fordi hun stadig ligger i uk i uge 36. Og vi så kommer op for dagen til pks, aflyser de så indgrebet hvis hun ligger i hovedstilling den dag?

Jeg er bange for at jeg ville blive enormt skuffet og ked af det hvis jeg mentalt har forberedt mig på at vi sku have vores datter i armene og vi så bliver sendt hjem igen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2018

Fitmommyherning

Anonym skriver:

Vi snakkede pks da jeg ikke har lyst til hverken sædefødsel eller vendingsforsøg. Og det havde hun forståelse for.

jeg skal dog scannes igen i uge 36 for at se om hun stadig ligger i uk. Da jeg gerne vil føde hvis hun ligger med hovedet ned.

nu er jeg kommet hjem og ligger og grubler, hvis nu jeg får en dag for pks fordi hun stadig ligger i uk i uge 36. Og vi så kommer op for dagen til pks, aflyser de så indgrebet hvis hun ligger i hovedstilling den dag?

Jeg er bange for at jeg ville blive enormt skuffet og ked af det hvis jeg mentalt har forberedt mig på at vi sku have vores datter i armene og vi så bliver sendt hjem igen? 

Det var ihvertfald det svar jeg fik.

jeg mødte op på dagen og fik at vide jeg sku scannes.. og havde hun vendt sig, var vi blevet sendt hjem igen.

Anmeld Citér

3. maj 2018

Nogensmor??

Anonym skriver:

Min veninde blev sendt hjem igen fordi hendes søn havde vendt sig på dagen.

Anmeld Citér

3. maj 2018

Anonym trådstarter

Fitmommyherning skriver:

Det var ihvertfald det svar jeg fik.

jeg mødte op på dagen og fik at vide jeg sku scannes.. og havde hun vendt sig, var vi blevet sendt hjem igen.

Det giver jo også god nok mening. Jeg tror bare jeg ville have enormt svært ved mentalt at være indstillet på KS og så komme derop og blive aflyst og så hjem og vente.

hvad hulan før man så hvis man går i fødsel og barnet har vendt sig igen.

Normalt skal man jo ligge sig bed hvis vandet går og de ligger i uk da chancen for at navlesnoren bliver afklemt

Anmeld Citér

3. maj 2018

Anonym trådstarter

Nogensmor?? skriver:

Min veninde blev sendt hjem igen fordi hendes søn havde vendt sig på dagen.

Hvordan tog hun det?

jeg ville være bange for så at den lille vender sig endnu en gang og så vandet går og de ligger i uk igen. Det kan jo være mega farligt 

Anmeld Citér

3. maj 2018

Fitmommyherning

Anonym skriver:

Det giver jo også god nok mening. Jeg tror bare jeg ville have enormt svært ved mentalt at være indstillet på KS og så komme derop og blive aflyst og så hjem og vente.

hvad hulan før man så hvis man går i fødsel og barnet har vendt sig igen.

Normalt skal man jo ligge sig bed hvis vandet går og de ligger i uk da chancen for at navlesnoren bliver afklemt

de kan jo tjekke om baby har sat sig fast.

men hvorfor vil du ikke prøve at få baby vendt? 

Jeg var da mega skuffet og tudede helt sindsygt meget, da jeg fik en besked om scanning og muligvis hjemsendelse. Men hun sad fint med numsen skruet ned i bækkenet

Anmeld Citér

3. maj 2018

Anonym trådstarter

Fitmommyherning skriver:

de kan jo tjekke om baby har sat sig fast.

men hvorfor vil du ikke prøve at få baby vendt? 

Jeg var da mega skuffet og tudede helt sindsygt meget, da jeg fik en besked om scanning og muligvis hjemsendelse. Men hun sad fint med numsen skruet ned i bækkenet

Jeg er utryg ved tanken om vendingsforsøg og ingen af mine veninder har gode erfaringer med det så det bekræftede også bare min frygt for det. Lægen idag kunne også sagtens forstå min beslutning så der bliver ingen vendingsforsøg 

ja det er da godt nok noget af en kamel at sluge på dagen hvis man bare bliver sendt hjem igen

Anmeld Citér

3. maj 2018

Fitmommyherning

Anonym skriver:

Jeg er utryg ved tanken om vendingsforsøg og ingen af mine veninder har gode erfaringer med det så det bekræftede også bare min frygt for det. Lægen idag kunne også sagtens forstå min beslutning så der bliver ingen vendingsforsøg 

ja det er da godt nok noget af en kamel at sluge på dagen hvis man bare bliver sendt hjem igen

Jeg har været igennem 2 vendingsforsøg. 

Første gang gik det ikke og anden gang lykkes det i første hug og gik selv i fødsel 

Anmeld Citér

3. maj 2018

Anonym trådstarter

Fitmommyherning skriver:

Jeg har været igennem 2 vendingsforsøg. 

Første gang gik det ikke og anden gang lykkes det i første hug og gik selv i fødsel 

Ja men det ændrer jo ikke på hvordan jeg har det med det 

Anmeld Citér

3. maj 2018

Fitmommyherning

Anonym skriver:

Ja men det ændrer jo ikke på hvordan jeg har det med det 

Nårh nej men Sys da bare det er ærgeligt ikke at gi det et skud

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.