Hvornår bør man rykke for varer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. maj 2018

Anonym trådstarter

Hej alle.. Jeg har købt noget babyudstyr hos en privatperson for fire dage siden, og personen skulle så sende det til mig, men jeg har ingenting hørt endnu eller fået varerne.. 

Hvornår ville I mene, at man burde rykke personen for det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2018

Carina:-)

Nu

Du har forhåbentligt bedt om at få det sendt forsikret - fx med dao . 

Anmeld Citér

3. maj 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Nu

Du har forhåbentligt bedt om at få det sendt forsikret - fx med dao . 

De kunne desværre ikke tage så store pakker.. Men jeg tror slet ikke, at personen har sendt det, for han skulle skrive, når det blev sendt, og jeg har ikke hørt noget.. 

Anmeld Citér

3. maj 2018

Junipige15

Jeg ville skrive nu, og forhøre om han har sendt den. Har du betalt forud? 

Anmeld Citér

3. maj 2018

Anonym trådstarter

Junipige15 skriver:

Jeg ville skrive nu, og forhøre om han har sendt den. Har du betalt forud? 

Ja jeg har betalt halvdelen her for nogle dage siden, som vi blev enige om

Anmeld Citér

3. maj 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Husk at hvis det er sendt med Postnord kan der gå op til 16 dage før det når frem efter det er afsendt...

blot til info fra en der har haft en periode med mange køb via nettet fra både ind og udland ;)

MEN hvis du ikke har hørt noget om at det er afsendt så ville jeg rykke for det...

og hvis der ikke kommer svar ja så er du desværre blevet snydt...

for store pakker? øhm tænker at alle andre firmaer end Postnord lever af at omdele pakker så de burde da ikke takke nej medmindre vi snakker om 50 stk mursten eller lignende der vejer for meget i forhold til hvad de må løfte???

Anmeld Citér

3. maj 2018

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Husk at hvis det er sendt med Postnord kan der gå op til 16 dage før det når frem efter det er afsendt...

blot til info fra en der har haft en periode med mange køb via nettet fra både ind og udland ;)

MEN hvis du ikke har hørt noget om at det er afsendt så ville jeg rykke for det...

og hvis der ikke kommer svar ja så er du desværre blevet snydt...

for store pakker? øhm tænker at alle andre firmaer end Postnord lever af at omdele pakker så de burde da ikke takke nej medmindre vi snakker om 50 stk mursten eller lignende der vejer for meget i forhold til hvad de må løfte???

Nå nu har jeg skrevet til ham, og han har sendt det af sted (har dog ikke lige spurgt om, hvilken dag han sendte), men det er så med postnord.. Så der går nok lang tid, før jeg hører noget.. 

Hmm var bare noget, jeg fik af vide af en anden, der skulle sende mig en duniduo.. Hun måtte bruge GLS i stedet for Dao, da Dao ikke sendte så store pakker ..  Men det gik heldigvis hurtigt.. Den har jeg lige modtaget i dag, og den blev sendt i tirsdags

Anmeld Citér

5. maj 2018

Anonym trådstarter

Hmm har stadig ikke fået pakken, og nu læser sælger ikke mine beskeder mere.. Har personen ikke gjort siden torsdag.. 

Vi har snakket om, at vi lige giver ham til mandag, og er pakken stadig ikke kommet og har vi stadig ikke hørt noget om et track and trace nummer, så beder vi om at få pengene tilbage, og ellers politianmelder vi personen.. Er det ikke meget reelt eller? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.