Jeg lever ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. maj 2018

Anonym trådstarter

Og jeg er tom indeni. Jeg føler ingenting. Jeg har ked af det tanker, men jeg føler ikke den tilsvarende følelse, hvilket er mærkeligt. Der er bare intet. Jeg har ikke lyst til noget. Jeg tager ingen steder hen. Handler ikke ind, det gør min kæreste. Jeg er holdt op med at høre musik. Kan ikke koncentrere mig om at læse - forsøgte med lydbog, men det kan jeg heller ikke koncentrere mig om. 

Jeg har jo ikke selvmordstanker, for jeg er bange for døden. Men på samme tid lever jeg heller ikke. 

Fået henvisning til psykolog, men alle der er til at komme til har mange måneders ventetid. Vi har ikke råd til at betale fuld pris for et forløb selv. 

Ved ikke hvad jeg skal sige. Synes bare det er blevet slemt med ikke en gang at komme ud. Kan simpelthen ikke drive mig til det. Orker kun at ligge i sengen eller på sofaen hele dagen.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Lyder bestemt ik rart!! 

Hvis du er medlem af Falck, har man før i tiden ku få hjælp til psyk. Ved ik om det stadig er sådan, men måske værd at undersøge! Kram herfra. Vh Stine 

Anmeld Citér

1. maj 2018

mrs.juli

Det lyder bare utrolig hårdt og som en helt umulig situation. Hvorfor har du det så skidt?

Som psykologstuderende ved jeg at en rigtig god måde at behandle depression på, er ved at få lagt noget aktivitet ind i hverdagen. selvom virker dødsygt og det slet ikke giver dig noget glæde umiddelbart, så kan aktiviteter være med til at skabe nogle gode glædeshormoner i hjernen og være med til at få dig ud af din depression.

Er der noget som gjorde dig glad før i tiden? gå ture, strikke, se film, lave mad, tage i spa, any thing? 

Hvis bare du kan lave en ting om ugen til at starte med?

Anmeld Citér

2. maj 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ

Det er flot du får det skrevet og kommer ud med dine tanker.... det er start på, at få hjælp. 

Sender dig et stort kram 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.