Jer med krøller!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.270 visninger
10 svar
5 synes godt om
28. april 2018

Baby2017

Hvad bruger i af leave in hårprodukt?

Jeg skal arbejde lidtfor et få krøllerne frem og det kommer hurtigt til at virke kruset. Jeg har derfor købt en leave in i morracaine oil serien specielt til krøller men mit hår virker vildt fedtet med den i

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2018

Babilooo

Hvis du skal arbejde for ar få krøller frem skal du ikke bruge produkter der er for tunge - dvs ikke bruge for meget olie.

jeg er meget glad for det australske mærke Eleven 

Anmeld Citér

29. april 2018

Baby2017

Smølfine123 skriver:

Hvis du skal arbejde for ar få krøller frem skal du ikke bruge produkter der er for tunge - dvs ikke bruge for meget olie.

jeg er meget glad for det australske mærke Eleven 

Hvad hedder den du bruger? Og hvordan føles dit hår? Synes også mn kan komme ud i at de stiver håret. Vil helst have det ser og føles helt naturligt 

Anmeld Citér

29. april 2018

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby

Jeg har naturlige krøller, og jeg har været igennem en del krølcremer over årerne 

Jeg har lige opdaget Curl Creme fra Keune, hvilken jeg er rigtig glad for. Den definerer krøllerne rigtig flot uden at gøre dem stive eller fedtede. 

Før den fandt jeg Argan Oil Curl Lotion fra Trines Wardrobe, hvilken jeg også er rigtig glad for, da den heller ikke gør håret stift eller fedtet. 

Anmeld Citér

29. april 2018

Baby2017

SH-Baby skriver:

Jeg har naturlige krøller, og jeg har været igennem en del krølcremer over årerne 

Jeg har lige opdaget Curl Creme fra Keune, hvilken jeg er rigtig glad for. Den definerer krøllerne rigtig flot uden at gøre dem stive eller fedtede. 

Før den fandt jeg Argan Oil Curl Lotion fra Trines Wardrobe, hvilken jeg også er rigtig glad for, da den heller ikke gør håret stift eller fedtet. 

Er det denne her? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. april 2018

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby
Baby2017 skriver:

Er det denne her? 

https://www.smarthair.dk/keune-curl-cream.html?gclid=EAIaIQobChMI6q2MgpTg2gIVQuMbCh3__w7NEAAYASAAEgLc4fD_BwE

Ved ikke om det er den samme, men min ser sådan her ud  Har købt den ved min frisør.

Anmeld Citér

29. april 2018

Babilooo

Smooth me now - fra mærket eleven

Anmeld Citér

30. april 2018

migxher

Det har rigtig meget at sige hvilken shampoo du bruger (: Sulfater er no go hvis du har krøller, det stripper håret for naturlig fedt og gør det kruset og tørt. 
Silikone er også no go. 
Jeg bruger kun produkter fra purely professional, deres shampoo 0, den er uden sulfater og beregnet til krøller. Så bruger jeg også sådan en hårkur de har, og deres krøllecreme. hvis jeg bruger olie så bruger jeg ren mandelolie.
Og så forsøg med ikke at vaske dit hår for tit, jeg vasker hår hver 4 dag, men det tager tilvending. 

Anmeld Citér

30. april 2018

migxher

Og så er det altså bare kæmpe no go at børste krøller når de er tørre (: Det kræver dog at du ændre dine rutiner lidt. 
Jeg følger denne her rutine:
https://www.youtube.com/watch?v=-0H23ZAztHY

Anmeld Citér

3. maj 2018

Fitmommyherning

Jeg bruger Juuce produkter.. difuser og så Paul Mitchell skinny serum..

juuce har lavet en serie specielt til krøllet nordisk hår

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.