Downloade musik fra nettet?

Spring til sidste ulĂŠste indlĂŠg
FÞlg denne trÄd

1.620 visninger
8 svar
1 synes godt om
28. april 2018

Momselomse

Profilbillede for Momselomse

Godaften��

Jeg lĂžber rigtig meget og er dybt afhĂŠngig af hĂžre musik. Indtil videre har jeg bare proppet min Ipod/telefon med musik fra mine cd'er men er ved at vĂŠre trĂŠt af det

Kan jeg download musik fra fx Spotify til min computer for derefter at synkronisere med telefon eller ipod? Jeg er ret uerfaren med alle de streamings tjeneste...Hvad gĂžr I med musik?

PÄ forhÄnd tak!

Anmeld Citér

KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn

Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är

Priser fra 149 kr.

28. april 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart
Momselomse skriver:

Godaften��

Jeg lĂžber rigtig meget og er dybt afhĂŠngig af hĂžre musik. Indtil videre har jeg bare proppet min Ipod/telefon med musik fra mine cd'er men er ved at vĂŠre trĂŠt af det

Kan jeg download musik fra fx Spotify til min computer for derefter at synkronisere med telefon eller ipod? Jeg er ret uerfaren med alle de streamings tjeneste...Hvad gĂžr I med musik?

PÄ forhÄnd tak!

Jeg tror ikke du finder en streaming tjeneste idag som ikke har en app. SÄ du installere bare Spotify, eller andet, pÄ din telefon og streamer direkte igennem den uden at downloade. Hvis du ikke har sÄ meget data i dit abonnement kan du vÊlge at downloade i appen mens du er pÄ wifi.

Anmeld Citér

28. april 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Momselomse skriver:

Godaften��

PÄ forhÄnd tak!

Spotify kan downloades til mobilen.

og vis man er premium kan man vist hĂžrer uden net, men det koster

Anmeld Citér

28. april 2018

hvj

Momselomse skriver:

Godaften��

PÄ forhÄnd tak!

Jeg henter fra YouTube ned til min mobil 

Anmeld Citér

28. april 2018

moar34

hvj skriver:

Jeg henter fra YouTube ned til min mobil 

Ej smart. Hvordan fungere det? AltsĂ„ hvordan fĂ„r SU det ned pĂ„ din tlf? 

Anmeld Citér

28. april 2018

CBbaby

moar34 skriver:

Det er ikke lovligt bare lige en reminder. Det er dyrt, hvis man bliver taget i det. 

Anmeld Citér

28. april 2018

hvj

moar34 skriver:

Lige nu bruger jeg  https://www.flvto.biz dog som app, sĂ„ sĂŠtter jeg bare link til den valgte video ind, den bliver converteret til lyd fil og sĂ„ kan gemme den pĂ„ mobilen 

Anmeld Citér

29. april 2018

Lenchick

Hvis du har en smartphone er enten Spotify eller Apple Music den nemmeste mĂ„de at lave dine egne playlister pĂ„. Der er ogsĂ„ TELMORE Music, som fungerer pĂ„ samme mĂ„de. Du henter blot numrene til offline brug. 

Ingen af delene er dog gratis. Jeg bruger Apple Music og betaler 99 kr om mĂ„neden. 

Anmeld Citér

29. april 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart
Lenchick skriver:

Hvis du har en smartphone er enten Spotify eller Apple Music den nemmeste mĂ„de at lave dine egne playlister pĂ„. Der er ogsĂ„ TELMORE Music, som fungerer pĂ„ samme mĂ„de. Du henter blot numrene til offline brug. 

Ingen af delene er dog gratis. Jeg bruger Apple Music og betaler 99 kr om mĂ„neden. 

Hvis man har Yousee kan man muligvis tilvÊlge musik som en fordel. Vi har haft musik tjeneste via Yousee bredbÄnd i Ärevis. I det tilfÊlde koster det ikke noget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

GĂ„ til forsiden

Gratis eksperthjĂŠlp

Det er gratis at sĂžge hjĂŠlp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.