18+2 :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2009

Mor til matilde og gustav

Valle81 skriver:

Kan kun sige at den bliver større og større:0)

Her er jeg 23+3

Er idag 25+2, men har ikke fået nye billeder:0)

årh det kender jeg skam godt, min vokser også godt, har ingen navle mere og er begyndt at få lidt strækmærker, troede ellers jeg slap da jge jo var så langt efterhånden men de sidste par dage er der begyndt at komme nogle, men hvad de er det hele værd;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Valle81

marie pus skriver:

årh det kender jeg skam godt, min vokser også godt, har ingen navle mere og er begyndt at få lidt strækmærker, troede ellers jeg slap da jge jo var så langt efterhånden men de sidste par dage er der begyndt at komme nogle, men hvad de er det hele værd;-)

Ja det er de bestemt:0)

Jeg havde faktisk ikke nogle da jeg ventede min datter, men under fødlsen, puha da kunne mit skind ikke klare presset mere. Der poppede de frem, og de kunne mærkes:0( Det var faktisk det jeg mest husker fra fødslen:0)

Du har heller ikke langt til termin:0) Det bliver bare så skønt:0)

Christina

Anmeld

2. december 2009

Mor til matilde og gustav

Valle81 skriver:

Ja det er de bestemt:0)

Jeg havde faktisk ikke nogle da jeg ventede min datter, men under fødlsen, puha da kunne mit skind ikke klare presset mere. Der poppede de frem, og de kunne mærkes:0( Det var faktisk det jeg mest husker fra fødslen:0)

Du har heller ikke langt til termin:0) Det bliver bare så skønt:0)

Christina

jeep det bliver rigtig skønt men synes også godt snart det må være jeg synes jeg er rimlig besværet har bækkenløsning så det er ved at være ret hårdt;-) men glæder mig;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.