Hvor længe går der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.713 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2018

Anonym trådstarter

Da jeg er blevet gravid påtrods af prævention skal jeg have en abort. Hvor længe går der fra lægen sender papirerne ind, og til man får indkaldelse ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2018

csigvard

Anonym skriver:

Da jeg er blevet gravid påtrods af prævention skal jeg have en abort. Hvor længe går der fra lægen sender papirerne ind, og til man får indkaldelse ? 

Altså da jeg skulle have udskrabning, fordi barnet var dødt, gik der kun en dag.. Men det var nok også fordi det var hospitalet, jeg aftalte det med - der var min læge ikke inde over.. 

Er ikke helt sikker, men jeg mener, at min søster fik tid ugen efter, da hun skulle have sin abort.. Så umiddelbart vil jeg sige, at det går rimelig hurtigt, hvis det er det, du tænker på

Anmeld Citér

28. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Tror det er meget individuelt afhængig af ens situation. 

Da jeg blev uænsket gravid tog jeg til lægen, så blev jeg henvist til gynækologisk klinik, der kom jeg 3 dage efter. Der skulle jeg scannes for at fastlægge hvor langt jeg var. Det viste sig at jeg var 10+5 så jeg skulle videre til hospital for at få en kirugisk abort og den fik jeg 11+2 

Så for mig gik der 7 dage fra lægen til aborten var foretaget 

min veninde derimod, der gik der en uge før hun fik henvisning til hospitalet og så yderligere 5 dage før hun fik foretaget aborten. Det var medicinsk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.