Skal lave McQueen kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.224 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

mariamiss6

Tis også, kommer da lige i tanker om at jeg har lovet stina en lynet McQueen kage til lørdag.... jeg må vidst i tænketank tror jeg...

Nogen gode råd tøser....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åh åhhhhh

Det blir spændende!

Glæder mig til at se det! Du kører rigtig med klatten Du må snart til at lave en lille mønt på det! Det ville da være en hyggelig lommepenge indtægt

Anmeld

14. oktober 2009

linemus

Prøv at søg McQueen her på siden, så kommer der tidligere mcqueen kager frem inkl. fremgangsmåder.

Anmeld

14. oktober 2009

mariamiss6

Ja jeg har kigget de tråde dengang de kom på.... men forhulan da jeg synes stadig det er et stort projekt for mine fumlede fingre.... skal også igang imorgen, så det SKAL bare fucking lykkes i første hug.....

Zafir rooolig nu... jeg ville skide gerne tjene penge på det her, men jeg er altså ikke så sej, at jeg vil bilde folk ind at jeg kan lave både ditten og datten, og med de få redskaber jeg har haft råd til at købe, så bliver dte sku ikke til de helt store udskejelser synes jeg....

a pro pros redskaber.... de der modelling tools som i alle sammen købte til kurset, er det kun mig der oplever at svejsningerne i plastikket river i MMF'en?

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

Ja jeg har kigget de tråde dengang de kom på.... men forhulan da jeg synes stadig det er et stort projekt for mine fumlede fingre.... skal også igang imorgen, så det SKAL bare fucking lykkes i første hug.....

Zafir rooolig nu... jeg ville skide gerne tjene penge på det her, men jeg er altså ikke så sej, at jeg vil bilde folk ind at jeg kan lave både ditten og datten, og med de få redskaber jeg har haft råd til at købe, så bliver dte sku ikke til de helt store udskejelser synes jeg....

a pro pros redskaber.... de der modelling tools som i alle sammen købte til kurset, er det kun mig der oplever at svejsningerne i plastikket river i MMF'en?

Hehe Du må være lidt krea med værktøjet Så skal der nok risle lidt mønt ind på den konto

Og jeg ville sku klage, hvis jeg havde købt det dyre sæt og lortet river mmf'en!! SKU... 

Anmeld

15. oktober 2009

3rollinger

mariamiss6 skriver:

Jamen Maria, det kan da godt vaere at du maaske ikke kan lave hvad som helst endnu (omend jeg nu ikke er saa sikker, dine kager er kanon flotte) men saa kan du jo i starten tilbyde at lave kager, men man maa aftale motiv med dig. Noget som du foeler dig lidt sikker i. Og naar du saa har lavet en masse, tilbyder du til en hoejere pris at lave "helt efter kundens eget ønske".

Jeg synes ihvertfald dine kager er fuldkommen sælgelige (kan man sige det? ).

Held og lykke med den kommende forretning

Anmeld

15. oktober 2009

mariamiss6

3rollinger skriver:

Jamen Maria, det kan da godt vaere at du maaske ikke kan lave hvad som helst endnu (omend jeg nu ikke er saa sikker, dine kager er kanon flotte) men saa kan du jo i starten tilbyde at lave kager, men man maa aftale motiv med dig. Noget som du foeler dig lidt sikker i. Og naar du saa har lavet en masse, tilbyder du til en hoejere pris at lave "helt efter kundens eget ønske".

Jeg synes ihvertfald dine kager er fuldkommen sælgelige (kan man sige det? ).

Held og lykke med den kommende forretning

haha, "sælgelige" det kan man vel godt sige..... Jeg vil gerne lave kager til folk, og det siger jeg også når nogen spørger, men jeg siger også til dem, at mine kreative evner er begrænsede...

Anmeld

15. oktober 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Hehe Du må være lidt krea med værktøjet Så skal der nok risle lidt mønt ind på den konto

Og jeg ville sku klage, hvis jeg havde købt det dyre sæt og lortet river mmf'en!! SKU... 

ja men det er jo dem alle sammen, det gjorde den på kurset faktisk også når jeg tænker mig om.... altså man skal huske at vende den "rigtigt"

Anmeld

15. oktober 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

ja men det er jo dem alle sammen, det gjorde den på kurset faktisk også når jeg tænker mig om.... altså man skal huske at vende den "rigtigt"

Nååeee. Tror bare ikke jeg var så god til at bruge værktøjet, så jeg opdagede det hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.