Andre med ikke-modne æg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2018

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Jeg fik taget æg ud i går, en smertefuld omgang! Sidste gang havde jeg haft ægløsning inden, men der fik de 6 æg ud og hele 4 var modne, men ingen til at lægge op igen. Denne gang var min ægløsning lige startet og jeg havde vanvittig ondt - det gjorde det også svære for lægen at få æg ud og hun stoppede da jeg begyndte at stortude pga smerter. Hun fik 4 æg ud, men kun 1 var modent og heldigvis også befrugtet 

Vores 1. ægudtagning var heller ikke god, der kom 7 æg ud og kun 1 modent og befrugtet. 

Er der nogle, som kan komme med en solstrålehistorie eller bare erfaringer med “nok” follikler, men hvor æggene ikke er modne?  Vi er ved at være meget frustrerede over det! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2018

Anonym

Det er da kun modne æg der kan befrugtes, ellers kunne man jo blive gravid alle dage i cyklus 

Anmeld Citér

27. april 2018

Anonym trådstarter

Det er da kun modne æg der kan befrugtes, ellers kunne man jo blive gravid alle dage i cyklus 

Ja, men i behandling går de jo efter at æggene modnes og ikke bare ét. Og det er der problemet er, da det er for få af mine æg der er modne efter ægudtagning  Så det betyder jo at selvom de får 4 æg ud, så er der kun ét modent til befrugtning i stedet for 3-4 modne. 

Anmeld Citér

27. april 2018

esioul

Anonym skriver:

Hej alle. 

Jeg fik taget æg ud i går, en smertefuld omgang! Sidste gang havde jeg haft ægløsning inden, men der fik de 6 æg ud og hele 4 var modne, men ingen til at lægge op igen. Denne gang var min ægløsning lige startet og jeg havde vanvittig ondt - det gjorde det også svære for lægen at få æg ud og hun stoppede da jeg begyndte at stortude pga smerter. Hun fik 4 æg ud, men kun 1 var modent og heldigvis også befrugtet 

Vores 1. ægudtagning var heller ikke god, der kom 7 æg ud og kun 1 modent og befrugtet. 

Er der nogle, som kan komme med en solstrålehistorie eller bare erfaringer med “nok” follikler, men hvor æggene ikke er modne?  Vi er ved at være meget frustrerede over det! 

har de snakket om anden hormonstimulering? 

Anmeld Citér

27. april 2018

Anonym trådstarter

esioul skriver:

har de snakket om anden hormonstimulering? 

De satte mig op i dosis de sidste 4 dage, men det var åbenbart ikke nok  Nu venter vi og ser om ægget skal lægges tilbage i morgen eller tirsdag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.