Min pige på 2.5 år smed selv bleen onsdag i sidste uge hun havde virket klar længe havde tit tisset på potte og wc det sidste halve år så da jeg købte nye underbukser til hende blev hun meget stolt og ville have dem på og ikke ble.
Sådan starter vi og det går skam godt ingen uheld dag 1. Et enkelt dagen efter og samme dagen efter.
Fredag går det helt galt kan se hun holder sig sover uroligt og har ondt i maven så gav hende noget mod maven hun har altid haft problemer med forstoppelse hvilket gjorder hun lavede stort i underbukserne ikke mindre ind 4-5 gange kort efter hinanden.
Hun holder sig alt hvad hun kan og vil hverken lave stort på potten wcet eller bleen !
Hun lavede samme stunts i dagplejen tirsdag da hun endnu engang måtte få noget mod maven hvilket gjorder hun både tissede på gulvet 5 min efter hun havde været ude og tisse plus lavede i bukserne 5 gange.
Jeg tror netop hun får tisset på gulvet kort efter wc besøg fordi hun ikke tør give helt slip når hun kan mærke hun skal lave stort.
Hvad gør jeg her er hun bare ikke klar ?
Skal vi opgive og give hende ble på selv om hun tisser hver gang hun kommer på wc og der ingen uheld rigtig er med mindre hun skal lave stort ? 
Anmeld
Citér