Jeg har brug for gode råd her oven på en GUL (operation og fjernelse af venstre æggeleder) efter min anden IUI. 4 uger efter operationen blev jeg scannet på klinikken, og der var ikke udsigt til menstruation det næste lange stykke tid, så de satte mig i gang med gonal-f for at starte et nyt forsøg op. Normalt har jeg dannet et fint æg på blot 5-6 dages stimulation. I mandags blev jeg scannet efter 6 dage, og der var INTET sket. I dag blev jeg scannet igen = INTET. De talte om at sætte mig op i dosis, men ombestemte sig, da jeg normalt reagerer hurtigt, så de mener, at de ingen respons vil få, uanset dosis. Forsøget blev derfor aflyst

Nu skal jeg så afvente menstruation... men slimhinden er helt tynd, og der er ingen udsigter til, at kroppen selv kan sparke sig i gang. Jeg er desperat!! Jeg er oppe i alderen og har lav ægreserve, så vi har fået at vide, at vi har travlt.
Er der noget, jeg kan gøre for selv at sparke lidt til den menstruation, som åbenbart skal til, før vil gå i gang med at stimulere igen? Jeg får allerede akupunktur og tager at hav af kosttilskud, dyrker yoga og spiser sundt. Er der andre, der vil dele deres erfaringer?
Det åbenlyse råd: bare slap af og vær tålmodig. Den er jeg med på. Men jeg kan ikke finde ud af det!!