Night Terror - tip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
3 svar
4 synes godt om
23. april 2018

Mamacita til 2 piger

Hej med jer, 

Vores mindste datter lider voldsomt af night terror og det er simpelthen så træls, at man intet kan gøre, der er ingen kontakt. Hun bliver brand varm mens det står på. Min mega seje mand havde så forleden lagt en fugtig kølig klud på hendes hoved og vupti gik det over. Vi har gjort det nogle gange nu og det virker HVER gang. 

Måske det kan virke for nogle af jer andre også..  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Mamacita til 2 piger skriver:

Hej med jer, 

Vores mindste datter lider voldsomt af night terror og det er simpelthen så træls, at man intet kan gøre, der er ingen kontakt. Hun bliver brand varm mens det står på. Min mega seje mand havde så forleden lagt en fugtig kølig klud på hendes hoved og vupti gik det over. Vi har gjort det nogle gange nu og det virker HVER gang. 

Måske det kan virke for nogle af jer andre også..  

Vi har også oplevet sammenhæng mellem at blive for varm og at have night terrors :)

jeg selv får stadig rigtig slemme mareridt hvis det bliver for varmt der hvor jeg sover...

fedt at dele erfaringen med andre :)

vi bruger ikke kolde klude men vi har en tynd dyne og så er det kun underbukser når temperaturen kommer over de 20 grader i løbet af dagen... har haft at han sov med et tæppe og underbukser simpelthen fordi det andet blev for varmt for ham..

Anmeld Citér

23. april 2018

Tystys14

Vores datter på 4år har også lidt voldsomt af night terror siden hun var halvandet år. Vi fandt også ud af at det at køle hende af virkede beroligende på anfaldene. (vi stod og viftede med dyne og puder ect. For at køle hende af.).

Men puha synes stadigvæk efter alle de år at det er hårdt og blive så ulykkelig og stresset når hun får et anfald.  tak for dit råd med kølig klud, tror jeg vi skal have prøvet næste gang. 

Anmeld Citér

23. april 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min venindes datter havde det i mange år, da hun var lille. 

Her hjalp det at gi en lille skub op is. Netop det med at køle af, hjalp meget! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.