Gode Babybøger ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.896 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

LMM

Hej alle  Sidder her og kigger på nettet efter gode babybøger! både dem med info og dem hvor man selv kan skrive i..

Jeg vil nemlig gerne starte en Babys første bog, hvor jeg kan skrive i mange år og hvor andre kan skrive, hvor jeg kan sætte billeder ind og gøre den personlig..

Nogen der kender nogle gode bøger, som bare er super gode  ????

så også at man kunne få en hvor man kunne skrive om graviditeten, nogen der har prøvet den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

jeg lytter lige med her

Anmeld

20. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

LMM skriver:

Hej alle  Sidder her og kigger på nettet efter gode babybøger! både dem med info og dem hvor man selv kan skrive i..

Jeg vil nemlig gerne starte en Babys første bog, hvor jeg kan skrive i mange år og hvor andre kan skrive, hvor jeg kan sætte billeder ind og gøre den personlig..

Nogen der kender nogle gode bøger, som bare er super gode  ????

så også at man kunne få en hvor man kunne skrive om graviditeten, nogen der har prøvet den?

ingen der kan hjælpe?

Anmeld

20. oktober 2009

Pige2009

Jeg har købt denne her, som jeg synes er virkelig fantastisk, da man kan supplere op med flere sider pga. den ringbindsagtige indbinding. Den hedder "Mine første år - minder og gemmer"  http://www.specialday.dk/

Super flot bog synes jeg.

Hilsen Linda 41+3

Anmeld

20. oktober 2009

LMM

Linda2009 skriver:

Jeg har købt denne her, som jeg synes er virkelig fantastisk, da man kan supplere op med flere sider pga. den ringbindsagtige indbinding. Den hedder "Mine første år - minder og gemmer"  http://www.specialday.dk/

Super flot bog synes jeg.

Hilsen Linda 41+3

Jahh den ser god ud, den har jeg også selv kigget på.. er der sider som kan bruges til gæstebog?? synes nemlig at det kunne være dejligt at have.

Anmeld

20. oktober 2009

Pige2009

LMM skriver:

Jahh den ser god ud, den har jeg også selv kigget på.. er der sider som kan bruges til gæstebog?? synes nemlig at det kunne være dejligt at have.

Har lige tjekket min bog, og ja, der er gæstesider med plads til at indsætte både billeder og hilsner fra gæsterne 

Anmeld

20. oktober 2009

LMM

Linda2009 skriver:

Har lige tjekket min bog, og ja, der er gæstesider med plads til at indsætte både billeder og hilsner fra gæsterne 

lyder godt, det kunne jo godt være jeg skulle ind og bestille den!

kunne også se at man kan skrive om graviditeten..

Anmeld

20. oktober 2009

Pige2009

LMM skriver:

lyder godt, det kunne jo godt være jeg skulle ind og bestille den!

kunne også se at man kan skrive om graviditeten..

Ja, det er rigtigt. Den er så flot, at jeg næsten ikke nænner at skrive i den Har skrevet alt op inden, så det bare bliver skrevet rent i bogen. På den måde bliver den fin og ingen overstregninger, da jeg har valgt at bruge nogle specielle penne i forskellig farve, da siderne også er i flere farver.

Anmeld

20. oktober 2009

Pige2009

Hos specialday.dk er de iøvrigt superhurtige, da jeg fik bogen dagen efter jeg bestilte. (Bestilte om formiddagen) Knaldgod service.

Anmeld

20. oktober 2009

LMM

den ser også ud til at være søde og sjov uden alt det lyseblå/lyserød og bamser hvilket ikke er mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.