(juni) Gylper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

SaNiNa

Nicklas er jo begynd på grød og iiih hvor han bare gylper nu det er hele tidne og jeg skifter tøj 1000 gang om dagen.

Jer der giver grød, gylper de osse meget mere end da de kun fik mælk? Har det ikke så godt med at han gylpe så meget, sevlvom jeg jo godt ved at han kun gylper det op som der er i overskud. men har tager jo ikke nok på så så jo osse gerne at det blev nede  mavsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Mca<3

Næ Alexander gylper slet ikke mere efter han er startet på grød . Han gjorde det da han kun fik mælk ,,  Det er vel bare fordi han spiser for meget så som du siger resten ryger op ....

Anmeld

14. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina gylper næsten ikke efter, at hun har fået grød og når hun gør er det fordi, at hun har fået for meget.

Anmeld

15. oktober 2009

SaNiNa

uuuh han gylper bare helt vildt men han får jo osse stadig bryst efter der er blevet spist grød...

Håber da det er normalt

Anmeld

15. oktober 2009

Mca<3

Sanne og Nicklas skriver:

uuuh han gylper bare helt vildt men han får jo osse stadig bryst efter der er blevet spist grød...

Håber da det er normalt

Altså ,,  Nå¨r Alex får grød drikker han mme ved siden af i en kop fordi han vil ikke ammes før ca 1 time efter et måltid . Nok fordi han er prop mæt ,, så mon ikke det er fordi han får alt alt for meget ??

Anmeld

15. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Sanne og Nicklas skriver:

Håber da det er normalt

Lina får mælk eller MME i en kop når hun får grød. Jeg blander også lidt MME i grøden.

Jeg vil tro måske, at din søn får alt for meget siden, at han gylper så meget.

Anmeld

15. oktober 2009

SaNiNa

kommer osse mme i men kan ikke få ham til at drikke af en kop så han bliver osse lagt til bageefter så jeg er sikker og der spiser han jo osse helt vild.

kunne være jeg skulle lade være med at lægge ham til når han har spist godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.