CC79 skriver:
Hej. Jeg vil høre om nogen af jer herinde har erfaring med fitness hulahopringe? Godt og skidt? Virker det? Jeg løber ca. 20 km om ugen og går mange lange ture da jeg elsker disse motionsformer og selvom jeg er slank kunne jeg dog godt ønske min mave var en smule fastere. Men er ikke til mange af de ting man normalvis gør for at stramme maven op men hulahopringe kan jeg sagtens forestille mig mig jeg kunne finde sjovt og langtidsholdbart. Men kunne godt tænke mig at høre om det er så effektfuldt som det lyder til at være? 
Jeg er begyndt at hula hoppe, ikke for at stramme maven op, men fordi jeg fandt ud af til zumba at mine hofter ikke fungere, derfor købte jeg en 
Et godt råd som mange kom med, var at starte ud med en til børn, personligt synes jeg at fitness ringen er nemmere at få til at dreje rundt pga. dens vægt, men man har ondt bagefter (dette skulle gå over efter nogle gange) 
Kan så lige skrive at jeg har set fantastiske resultater fra folk der har brugt en fitness ring så gå du i gang med at hula hoppe 
God fornøjelse 
Anmeld
Citér