Erfaringer med hulahopringe (fitness)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
6 svar
5 synes godt om
21. april 2018

CC79

Hej. Jeg vil høre om nogen af jer herinde har erfaring med fitness hulahopringe? Godt og skidt? Virker det? Jeg løber ca. 20 km om ugen og går mange lange ture da jeg elsker disse motionsformer og selvom jeg er slank kunne jeg dog godt ønske min mave var en smule fastere. Men er ikke til mange af de ting man normalvis gør for at stramme maven op men hulahopringe kan jeg sagtens forestille mig mig jeg kunne finde sjovt og langtidsholdbart. Men kunne godt tænke mig at høre om det er så effektfuldt som det lyder til at være? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2018

hvj

CC79 skriver:

Hej. Jeg vil høre om nogen af jer herinde har erfaring med fitness hulahopringe? Godt og skidt? Virker det? Jeg løber ca. 20 km om ugen og går mange lange ture da jeg elsker disse motionsformer og selvom jeg er slank kunne jeg dog godt ønske min mave var en smule fastere. Men er ikke til mange af de ting man normalvis gør for at stramme maven op men hulahopringe kan jeg sagtens forestille mig mig jeg kunne finde sjovt og langtidsholdbart. Men kunne godt tænke mig at høre om det er så effektfuldt som det lyder til at være? 

Jeg er begyndt at hula hoppe, ikke for at stramme maven op, men fordi jeg fandt ud af til zumba at mine hofter ikke fungere, derfor købte jeg en 

Et godt råd som mange kom med, var at starte ud med en til børn, personligt synes jeg at fitness ringen er nemmere at få til at dreje rundt pga. dens vægt, men man har ondt bagefter (dette skulle gå over efter nogle gange) 

Kan så lige skrive at jeg har set fantastiske resultater fra folk der har brugt en fitness ring så gå du i gang med at hula hoppe 

God fornøjelse 

Anmeld Citér

21. april 2018

CC79

hvj skriver:

Jeg er begyndt at hula hoppe, ikke for at stramme maven op, men fordi jeg fandt ud af til zumba at mine hofter ikke fungere, derfor købte jeg en 

Et godt råd som mange kom med, var at starte ud med en til børn, personligt synes jeg at fitness ringen er nemmere at få til at dreje rundt pga. dens vægt, men man har ondt bagefter (dette skulle gå over efter nogle gange) 

Kan så lige skrive at jeg har set fantastiske resultater fra folk der har brugt en fitness ring så gå du i gang med at hula hoppe 

God fornøjelse 

Super tak for dit svar. Det var meget opklarende og tak for info. Det må prøves. 

Anmeld Citér

21. april 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg brugte en på 1,2 kg på et tidspunkt. Ret sjov og meget nemmer end feks at bruge en til børn.

De første gange, var jeg øm bagefter, og havde blå mærker op lænden. Vh Stine 

Anmeld Citér

21. april 2018

Vaya

Det fungerer! Og meget nemmere med vægt i, end dem til børn

Anmeld Citér

21. april 2018

CC79

StineW79 skriver:

Jeg brugte en på 1,2 kg på et tidspunkt. Ret sjov og meget nemmer end feks at bruge en til børn.

De første gange, var jeg øm bagefter, og havde blå mærker op lænden. Vh Stine 

Hej. Godt du skriver det så ved jeg hvad man går ind til.  Det lyder sjovt og hvis det så også giver gode resultater er det da en god måde at træne maven på. Det handler jo om at finde træningsformer som man ved man også vil kunne lide på sigt. 

Anmeld Citér

21. april 2018

CC79

Vaya skriver:

Det fungerer! Og meget nemmere med vægt i, end dem til børn

Super godt at høre. Tak for info. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.