!søger emmaljunga combi barnevogn med lige mål på ca 97 cm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.707 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

nevfaniel

jeg leder med lys og lygter efter en emmaljunga barnevogn med et lige mål på ca 97 har selv en combi vogn med er lige mål på 79 cm så det er kun kassen jeg søger. den skal gerne være i sand fave og ikke for dyr i pris. er åben for andre faver. håber der nogen der liger inde med sådan en :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

starsofheaven

hejsa hvis du havde tænkt dig at sætte en "kasse" på din combi stel kan dettte ikke lade sig gøre da vognen blir for ujævn og der er kort afstand mellem hjulene.. var det dét du mente?

Anmeld

25. oktober 2009

nevfaniel

starsofheaven skriver:

hejsa hvis du havde tænkt dig at sætte en "kasse" på din combi stel kan dettte ikke lade sig gøre da vognen blir for ujævn og der er kort afstand mellem hjulene.. var det dét du mente?

nej en combi vogen er der ikke kort mellem hjulene da man kan få et klik stel til så den passer på alle combi modeler og autostole

Anmeld

25. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

vi har en kombi og min kærestes bror har en almindelig... kabinen passer ikke på vores stel... der er for kort mellem akslerne

Anmeld

29. oktober 2009

wingwang

jeg mener bestemt heller ikke at du kan få en kombivogn fra Emmaljunga med et så stort liggemål, har lige været ude og kigge på dem både alm barnevogne og en kombi, den største fra Emmaljunga i kombi var på 90 el 92 jeg kunne finde, men skal da ikke påstå de ikke findes, jeg kunne bare ikke

mvh S

Anmeld

29. oktober 2009

Pia

Da vi kiggede på barnevogn var jeg også skudt i en kobi vogn. Men da min mand er 2 meter og vores børn jo også så let kan blive lange, så blev vi frarådet en combivogn alle steder.

Vi købte så en alm emmaljunga og nu kan jeg jo så ikke lige huske om det er 97 el 95 cm den er i liggemål.

Men min ældste datter var faktisk for lang til vognen da hun var 2 år og 3 mdr. Men hun elskede sin barnevogn, så hun sov i den til hun var 3 år. Så lå hun bare i forster stilling.

Og mener bestem heller ikke at du kan tage en kasse fra en alm vogn og sætte på en combivog.. Men kan du slå det op på nette eller på emmaljungas egen hjemmeside??

Mvh Pia.

Anmeld

29. oktober 2009

nevfaniel

Pia skriver:

Da vi kiggede på barnevogn var jeg også skudt i en kobi vogn. Men da min mand er 2 meter og vores børn jo også så let kan blive lange, så blev vi frarådet en combivogn alle steder.

Vi købte så en alm emmaljunga og nu kan jeg jo så ikke lige huske om det er 97 el 95 cm den er i liggemål.

Men min ældste datter var faktisk for lang til vognen da hun var 2 år og 3 mdr. Men hun elskede sin barnevogn, så hun sov i den til hun var 3 år. Så lå hun bare i forster stilling.

Og mener bestem heller ikke at du kan tage en kasse fra en alm vogn og sætte på en combivog.. Men kan du slå det op på nette eller på emmaljungas egen hjemmeside??

Mvh Pia.

jeg taler IKKE om at få kassen fra en alm. vogn men kassen fra en combi der er bare de cm længer, og jeg har undersøgt det det kan godt lade sig gøre.

!!TIL ALLE DER LÆSER DENNE BLOG LAD VÆRE MED AT KOMME MED GODE RÅD OM HVORDAN I HAR GJORDT OG HVAD JEG GØR FORKERT.
SKRIV KUN HVIS I SÆLGER EN EMMALJUNGA COMBI BARNE VOGN MED ET LIGGE MÅL PÅ CA 79 CM!!

Anmeld

29. oktober 2009

starsofheaven

combi fås ikke i mål på 97 cm, det er jo derfor det hedder combi.. de er mindre end normal. hvorfor købner du ik bare en alm barnevogn med liggemål på 97 cm...?

Anmeld

30. oktober 2009

nevfaniel

nevfaniel skriver:

jeg leder med lys og lygter efter en emmaljunga barnevogn med et lige mål på ca 97 har selv en combi vogn med er lige mål på 79 cm så det er kun kassen jeg søger. den skal gerne være i sand fave og ikke for dyr i pris. er åben for andre faver. håber der nogen der liger inde med sådan en :-D

!!TIL ALLE DER LÆSER DENNE BLOG LAD VÆRE MED AT KOMME MED GODE RÅD OM HVORDAN I HAR GJORDT OG HVAD JEG GØR FORKERT.
SKRIV KUN HVIS I SÆLGER EN EMMALJUNGA COMBI BARNE VOGN MED ET LIGGE MÅL PÅ CA 97 CM!! OG JO DE FINDES I DET LIGGEMÅL TIL COMBI!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.