Spraytan som overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.540 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. april 2018

Anonym trådstarter

Er der noget af jer der har erfaring med det? 

Jeg skal prøve for første gang i morgen, og er vildt nervøs for resultatet. Jeg har 10-15kg for meget og kan ikke rigtig finde noget om det... 

Håber at I kan komme med lidt positive input, gerne med billeder 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2018

Anonym

Hvor er du sød  Hvad er det lige du tænker der skulle være et problem? 

Altså bevares, det kan samle sig i diverse folder, men når du ikke er massivt overvægtig, så tror jeg ikke det er det store problem. Og hvis det endelig er en udfordring, så er det heldigvis kun i folderne (som i dem på maven når man sidder ned )

deruover er det en lækker og knap så skadelig vej til en lækker tan. Spring ud i det, men lov mig du ikke går i bad de første 24 timer efter, heller ikke selvom du ser frygtelig ud. Og husk at exfoliere og fugte huden inden. Gerne nogle timer før

Anmeld Citér

19. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor er du sød  Hvad er det lige du tænker der skulle være et problem? 

Altså bevares, det kan samle sig i diverse folder, men når du ikke er massivt overvægtig, så tror jeg ikke det er det store problem. Og hvis det endelig er en udfordring, så er det heldigvis kun i folderne (som i dem på maven når man sidder ned )

deruover er det en lækker og knap så skadelig vej til en lækker tan. Spring ud i det, men lov mig du ikke går i bad de første 24 timer efter, heller ikke selvom du ser frygtelig ud. Og husk at exfoliere og fugte huden inden. Gerne nogle timer før

Ja jeg ved det ikke helt, men er nok lidt nervøs for om det bliver ordentligt når man har mave der hænger lidt og brysterne heller ikke kan bestå blyant testen

Hvor er du skøn at du gider bruge tid på et dejligt positivt svar  det er vigtigt for mig. 

Jeg har godt bedt om og også fået en vejledning til hvordan jeg skal gøre før og efter 

Anmeld Citér

19. april 2018

Anonym

Altså, jeg har det sådan, at det andre skal se af en spraytan ser SÅ lækkert ud. Der hvor der er render, folder, mærker mv, er det kun ham der i forvejen elsker de dele af mig der ser❤️  Og han kan fint leve med det. På trods af hængebryster, strækmærker og en mave der på ingen måde ligner en 17 årigs længere og derudover, er det vist kun mig der kan ujævnhederne i farven. Jeg hat ALDIG fået en eneste kommentar omkring det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.