Blødning efter fødsel - igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
3 svar
4 synes godt om
19. april 2018

Lisette W

I morgen er det tre uger siden jeg fødte mit andet barn. Jeg fik en anden grads bristning lige som første gang. Blødningen var aftaget som den skulle og stoppede i sidste uge men så pludselig i dag begyndte jeg at bløde igen. Det ser ud af en del men det ser jo ofte ud af mere end det er.

Er der andre der har prøvet at blødningen efter fødslen kom igen? Eller er det nået jeg bør reagere på? Jeg begyndte at bløde efter en gåtur med barnevognen, men jeg har gået hver dag den seneste uge. Det føltes som om jeg tissede i bukserne da jeg sad og ammende men det var så blod og ikke urin... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2018

Meyer

Profilbillede for Meyer

Måske har du fået din mens. Jeg fik min mens 4 uger efter jeg havde født alle tre gange 

Anmeld Citér

19. april 2018

Lisette W

Meyer skriver:

Måske har du fået din mens. Jeg fik min mens 4 uger efter jeg havde født alle tre gange 

Ja måske. Sidste gang var jeg heldig først at få den efter 9 måneder, men det kunne da godt være det bare er den der er tidligt tilbage denne gang.  

Anmeld Citér

20. april 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg oplevede det samme. Og så blødte jeg en uges tid mere derefter. Det er meget almindeligt at blødningen kommer og går de første 8 uger efter fødslen. Der kan sagtens sidde " Klumper" deroppe som pludselig skal ud. Så ingen grund til bekymring medmindre du får voldsomme smerter eller styrtbløder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.