29+4 med 3 barn. Kan I se forskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.302 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. april 2018

diana88

Hej alle. Nu går jeg snart ind i uge 31 (på søndag) 

Hold nu op jeg syntes det er tungt her 3 gang og syntes også maven hænger lidt mere end sidst  

Jeg har allerede tyngde fornemmelse og meget øm forneden. Andre der også har det sådan i denne uge?? Tænker det er lidt tidligt??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2018

Camillos

diana88 skriver:

Hej alle. Nu går jeg snart ind i uge 31 (på søndag) 

Hold nu op jeg syntes det er tungt her 3 gang og syntes også maven hænger lidt mere end sidst  

Jeg har allerede tyngde fornemmelse og meget øm forneden. Andre der også har det sådan i denne uge?? Tænker det er lidt tidligt??

Jeg synes ikke jeg ser nogen forskel, du bærer det enormt flot...  jeg er 33 +4... Og mærker tydeligt tyngden. Men det har jeg faktisk gjort fra uge 25, det er mit 2 barn. Jeg har dagligt smerter omkring symfysen og det gør det ikke lettere at bebs har lagt sig til rette... Måske er du påvirket af en mild bækkenløsning ? Det er ihvertfald bækkenløsningen jeg giver skylden for tyngde og smerter 

Anmeld Citér

19. april 2018

Bb2015

Synes det ser meget ens ud 

Men med min anden baby var tyngdefølelsen også meget intens og den kom virkelig tidligt, hvorimod jeg i første graviditet slet ikke oplevede noget lignende. Maven var en smule større anden gang men ikke sådan at det forklarede alt. Som de siger så er ingen graviditeter ens og du er nok bare hårdere ramt denne gang 

Eneste forskel (som nok ikke er grunden) er at min anden graviditet var med en pige hvorimod første var med en dreng  så pigen tyngede en del mere! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.