Hej mine damer og herrer,
Først: Jeg ønsker ikke at diskutere de motiver, jeg har valgt. Jeg har brugt ikke mindre end 12 år på at overveje motiv, udskudt beslutningen om tattoo til jeg fandt det, der føles HELT HELT rigtigt for mig, så (i hvert fald det ene) motiv er jeg ikke i tvivl om. Jeg ønsker en tatovering af en pil (har specifik betydning for mig) og en med mine 3 børns fødselsdatoer i romertal. Ret simpelt og ikke ret store.
Men der hvor jeg bare ikke kan finde ud af, det er placering. Rent intuitivt har jeg hele tiden haft en mavefornemmelse der sagde, at pilen skulle være på indersiden af underarmen. Eller alternativt på siden af underarmen. Hvor spidsen peger ned mod min hånd. Men nu bliver jeg alligevel i tvivl. Måske fordi jeg er sindssygt perfektionistisk og skal være sikker på, at ALT er tænkt igennem 
Romertallene er jeg super meget i tvivl om placeringsmæssigt, og vil derfor høre jer, om i har en god idé? Da jeg er i gang med vægttab skal det helst være et uskyldigt sted, dvs ikke mave, nedre ryg, lår og den slags. Kender min krop og hvor huden kan drille lidt. Jeg har ikke planer om at få fjernet hud, derfor skal det være et sted på mig, der generelt set ikke får løs hud pga. vægttab, og det gælder jo så bl.a. underarm. Men hvor dælen med de skide romertal?
Romertallene er jeg også stadig LIDT i tænkeboks om. Jeg er til det simple og enkle, vi gerne have noget der symboliserer børnene, men jeg gider ikke det skal være deres navne, fødselsdatoer i alm. tal.. Måske har i nogle andre idéer?
Pilen er jeg dog 100% på!
Anmeld
Citér