Ville I tage med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

SHJuP

Har lige et spørgsmål... For jeg skal lige vide, om I synes vi er helt skøre, eller...

I sidste uge fik vi en indbydelse til bryllup. Fra en gammel klassekammerat Jan har fra folkeskolen... Efter folkeskolen sås de sommetider i weekenden, når der skulle drikkes øl... De har ALDRIG været rigtige venner på nogen måde. Til vores bryllup (for 7 år siden) inviterede vi ham med, men síden den gang har vi set ham 2 gange. -Hvoraf den ene var til en indflytterfest, og den anden var til et bryllup (hvor jeg kun var med til receptionen). Vi har mødt hans kommende kone én gang... Og det var til det førnævnte bryllup for over 1 år siden.

De har aldrig set hverken vores nuværende, eller vores gamle hus. De har aldrig set vores lejlighed vi engang boede i. De har ikke set hverken Ida, Emma eller Noah... End ikke skrevet tillykke da vi fik dem.

Grundet alt ovenstående har vi valgt at takke nej til bryllup, polterabend, og hvad der ellers hører sig til (har dog valgt at give en gave, når dagen oprinder)...

Problemet er så at alle de andre fra den gruppe drenge fra Jans gamle klasse synes at vi er SÅ UOPDRAGNE at vi siger nej... Synes at det er alm. pli at tage med når man bliver indbudt...

-Men her synes vi jo at det ville være pinligt at tage med, når vi dybest set ikke kender de mennesker, og har følelesen af at de bare har inviteret alle med, for det har "vi andre" jo også gjort... Synes bare alle er gledet meget fra hinanden siden vi blev gift, ser stort set ingen af dem mere...

Det blev vist en længere smøre, men kort sagt; synes I også det er for dårligt at vi ikke tager med, eller?!?

Knus fra Stine -der er helt forvirret...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså der er flere ting i det, for sådan en som mig... Jeg elsker bryllup'er og syns det er fedt at gå til bryllupper... Med min ex, blev vi også ved et tilfælde inviteret med til hans kusines bryllup, frodi vi mødte hende i amagercenteret og han havde ikke set hende i maaaaaaaaange år. MEN - det var en smadder sjov fest og skide go mad!.. - vi så dem i øvrigt ikke igen, mens jeg var sammen med ham, skal det lige tilføjes... - ret sært! mmm... Men jeg fortrød ikke at vi tog med, da det dog var hans familie.

MEN - jeg syntes ikke at man skal gå til bryllup pga maden, men fordi man har lyst til at hylde dem der skal hyldes. HVis I ikke har lyst til det, skal I ikke tage med. Men hvis I ikke skal noget andet, så skal I vide at det sender et signal om at I ikke har lyst til at spendere tid på dem, fordi en bryllupsinvitation, også er en 'Vi har lyst til at se jer, men vi har bare ikke haft tid' - er i hvertfald, i mit hovede...

Så tænk over det... det er både og jo

Håber I finder ud af det.

KRAM

Anmeld

14. oktober 2009

Tina Andersen

Hmm svært spørgsmål men jeg tror ikke at jeg ville tage med... Men synes da at det er en pæn tanke at give dem en gave så I viser at I tænker på dem. det er jo en hulens masse penge man skal bruge på nogen som i måske aldrig ser og det synes jeg er dumt plus at ungerne skal passes... bob bob jeg ville helt sikkert ikke tage med .

Men håber da at I finder en løsning der passer jer

Anmeld

14. oktober 2009

Tina2

Hej søde Stine

Jeg forstår fuldt ud jeres valg, og vi havde bestemt gjort det samme... Synes også det ville være vildt pinligt, når man ikke kender hinanden bedre......

Så helt samme valg var valgt her

Anmeld

15. oktober 2009

Annette

Jeg ville ikke tage med hvis jeg var inviteret.
Jeg synes det er fint med gaven til dem, den viser at I er der ude :0)

Tom og jeg blev inviteret til min ex-venindes drengs 20 års fødselsdag i år..
Vi sagde nej tak, for vi kunne huske fra da deres den yngste blev konfirmeret sidste år.. gik det kun op i gaver og sprut.
Det gider jeg ikke bruge min tid på og slet ikke når jeg næsten ikke havde set dem hele sidste år og vi plejede at være sammen flere dage om ugen..
Men ak jeg blev nok for kedelig fordi jeg ikke ville bruge min tid på kroen..
Det er deres tab ikke mit...

Knus Annette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.