Tøj til overvægtige, ikke plus size

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. april 2018

Anonym trådstarter

Godaften 

Jeg sidder her til aften og kigger på tøj på nettet. Men har virkelig problemer med finde noget pænt Tøj, som jeg kan se mig selv i. Jeg er en str 42-44. 

Synes der er meget tøj lige nu, som ikke vil gøre noget godt for min krop (læs slatne mor mave og chokolade røv/hofter) men plus size går først fra str 46. Så hvad gør man Så? udover at tabe sig vel 

Ej men. Hvor kan i lidt større kvinder lide at shoppe? Og hvilken slags sommerkjole ville i gå efter hvis man som mig er lidt for rund all over?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Godaften 

Jeg sidder her til aften og kigger på tøj på nettet. Men har virkelig problemer med finde noget pænt Tøj, som jeg kan se mig selv i. Jeg er en str 42-44. 

Synes der er meget tøj lige nu, som ikke vil gøre noget godt for min krop (læs slatne mor mave og chokolade røv/hofter) men plus size går først fra str 46. Så hvad gør man Så? udover at tabe sig vel 

Ej men. Hvor kan i lidt større kvinder lide at shoppe? Og hvilken slags sommerkjole ville i gå efter hvis man som mig er lidt for rund all over?

Jeg kunne godt lide at gå i genbrugsbutikker da jeg var den størrelse. Det gør jeg stadig, men dengang var jeg noget mere usikker på hvad der klædte mig og hvordan jeg kunne sætte det sammen. Og genbrug gav mig virkelig mange muligheder for at eksperementere, finde noget anderledes, og så heller ikke være trist over det hvis jeg fortrød. Så kostede tingene jo ikke 500, men måske 40. Og jeg kunne lege og hygge mig med det, hvor jeg før var mere trist over tøj generelt.

Anmeld Citér

17. april 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Godaften 

Jeg shopper mest i Føtex eller h og m.

I forhold til kjoler er jeg glad for dem der sidder til omkring brystet, og så er løsere ned omkring mave og hofte. Så den ligesom har et naturligt fald og min mave ikke er nær så påfaldende som i en tætsiddende kjole. Jeg er også str 42-44

Anmeld Citér

17. april 2018

B&J

Du kan da gå i zizzi. 

Deres størrelser starter fra 42 

Anmeld Citér

17. april 2018

God-mor

Godaften 

Jeg er vild med Masai. Har rigtigt meget tøj derfra og det gør bare noget godt for min figur så prøv at kigge på det Jeg er samme størrelse som dig. 

Anmeld Citér

26. juni 2019

4Curves.dk

27. juni 2019

Missyou

Jeg er str 42. Jeg handler i zizzi og bruger deres smal. Det er 42-44. Lige til den store side for mig, men det sidder meget bedre end “alm” tøj ☺️

Anmeld Citér

27. juni 2019

Malene76

Tjek curvii.dk ud. De har mange fede ting. De har showroom i Ikast og hvis du bor i nærheden så har de åben ind i mellem så man kan prøve tøjet. Jeg har flere nederdele derfra. Er str 44 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

27. juni 2019

ønskebørn74

Anonym skriver:

Godaften 

Plus size går i de gode mærker fra 42-44

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.