Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nu er jeg så nået til uge 34... vi har stadig ikk fundet noget navn til den lille!!! vi kan slet ikke finde nogen vi rigtig godt kan lide... det skal gerne være en smule unikt og så passe til navnet Noah...
Kender i nogen???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes Amalie er sødt... Hmm. Hvad med Ella? Det passer godt til Noah
hva med Nikita,Nanna,Nicoline, dog ikke vildt unike navn..
fandt dem her dog :
Unikke pigenavne Her kan du se en oversigt over alle de pigenavne, som du kan give til din datter, hvis du vil have, at hun skal have et navn, som ingen andre piger i Danmark har (pr. 1/1-2001).Hvad er din mening om de unikke pigenavne? Klik på navnene for at give dem en karakter. Du kan også se, hvad andre brugere synes om navnene.
Naya er enkel og unik, synes jeg...
http://www.thinkbabynames.com/list/0/N håber du finder et navn her og vær sød at huske at sige hvilket navn du har valgt
Hejsa
Min kæreste og jeg har snakket om navnet Felia og Johanna, hvis vi får en pige. Det kunne go godt med Noah.
Min datter hedder Asta, det elsker jeg. Er også vild med navnene Rosa, Liva:0)
Du skal ikke være ked af det. Du kan bare kikke lidt på navne og så kan I vente at se på lille prinsessen ansigt. Når du kan mærke hende og opleve hende i dine arme, så kan du måske bestemme dig. Jeg kender i hver fald et par tilfælde, som skiftede navnet, da de så babier.
Nu er unik jo et lidt vidt begreb. Så det kommer an på om du mener et navn nærmest ingen andre har, eller om du blot mener et navn som der ikke er et hav af andre der har. Men prøver lige at komme med lidt forslag, som jeg synes passer godt sammen med Noah.
Hannah
Angelica/Angelika
Antonia/Anthonia
Celia
Delilah
Leah
Heather
Martha
Mathilda
Octavia
Sheila
mange tak for alle de gode forslag....så er der en masse nye at tænke over
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128