svamp?? eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. april 2018

Anonym trådstarter

Brug for råd.

Ifølge min læge i Torsdags, vurderet lægen ud fra min  beskrivelse, at det var svamp jeg havde fået, bag til og mellemkød/yderest læber.

Nu skriver vi mandag og jeg kan ikke mærke nogen forbedring, det især når jeg har været oppe og gå rundt, at jeg føler det ingen ende vil tage.

Det er irriteret, små knober (mærkes det til) og en brændende fornemmelsen. kan ikke rigtig se noget, andet lidt rødme.

Tror i det er svamp?

Burde jeg tage fat i lægen igen, så lægen kan se på det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2018

xStinepigen

Anonym skriver:

Brug for råd.

Ifølge min læge i Torsdags, vurderet lægen ud fra min  beskrivelse, at det var svamp jeg havde fået, bag til og mellemkød/yderest læber.

Nu skriver vi mandag og jeg kan ikke mærke nogen forbedring, det især når jeg har været oppe og gå rundt, at jeg føler det ingen ende vil tage.

Det er irriteret, små knober (mærkes det til) og en brændende fornemmelsen. kan ikke rigtig se noget, andet lidt rødme.

Tror i det er svamp?

Burde jeg tage fat i lægen igen, så lægen kan se på det?

Tag evt fat i lægen. Tænker umiddelbart det kunne lyde som et herpes udbrud der er på vej. 

Har selv herpes og min læge sagde i mange år det var svamp, fordi mine symptomer var så milde. 

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym trådstarter

Hvordan kan det blive til harpers? når jeg har fast partner, smitter det ikke kun via sex

Anmeld Citér

16. april 2018

xStinepigen

Anonym skriver:

Hvordan kan det blive til harpers? når jeg har fast partner, smitter det ikke kun via sex

Siger heller ikke at det er herpes, men det kunne bare godt lyde som mit ����‍♀️ Men mit minder tilsyneladende også om svamp.. 

Jo det smitter gennem sex, oralsex osv. Hvis den del af en har været i kontakt med er hvilket sol helst herpes udbrud, lige meget hvorunder har siddet

Anmeld Citér

18. april 2018

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Siger heller ikke at det er herpes, men det kunne bare godt lyde som mit ����‍♀️ Men mit minder tilsyneladende også om svamp.. 

Jo det smitter gennem sex, oralsex osv. Hvis den del af en har været i kontakt med er hvilket sol helst herpes udbrud, lige meget hvorunder har siddet

lægen kiggede på det, og fik en stærkere svampe crem

mens jeg blev kiggede på, spurgte lægen mig faktisk, om jeg havde haft kønsvorter, har du en idee til hvorfor der blev spurgt om det? jeg fik ikke spurgt lægen selv da jeg bare havde travlt med at for underdelene på igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.