Er der svamp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.720 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. april 2018

Anonym trådstarter

Jeg har sådan en slags tung fornemmelse forneden. Det er ømt når jeg berører skedeåbningen og bare jeg går er det også ømt. Det kløer også en smule og så har det også sådan en sviende fornemmelse. Det hele er lige ved skedeåbningen. Kan det være svamp?? Eller kan det være andet?? Jeg har fast kæreste på igennem 12 år. Vi bruger aldrig kondom da jeg er på P piller og jeg er ikke gravid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har sådan en slags tung fornemmelse forneden. Det er ømt når jeg berører skedeåbningen og bare jeg går er det også ømt. Det kløer også en smule og så har det også sådan en sviende fornemmelse. Det hele er lige ved skedeåbningen. Kan det være svamp?? Eller kan det være andet?? Jeg har fast kæreste på igennem 12 år. Vi bruger aldrig kondom da jeg er på P piller og jeg er ikke gravid.

Ja det kan sagtens være svamp .. Ring til din læge og få nogle stikpiller 

��

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det kan sagtens være svamp .. Ring til din læge og få nogle stikpiller 

��

Men jeg har ikke det der grynet udflåd og jeg har prøvet selv at kigge og det ser normalt ud  Det lugter heller ikke...

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Men jeg har ikke det der grynet udflåd og jeg har prøvet selv at kigge og det ser normalt ud  Det lugter heller ikke...

Det behøver det heller ikke. Er du rød føler du tyngde og klør det er det sikkert svamp ��

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det behøver det heller ikke. Er du rød føler du tyngde og klør det er det sikkert svamp ��

Ok. Men jeg har fået en tid ved lægen imorgen så må jeg se...

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ok. Men jeg har fået en tid ved lægen imorgen så må jeg se...

Håber det bedste 

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Den følelse havde jeg i underlivet da jeg var gravid første gang (også på p-piller og havde haft blødninger). Var 10 uger henne. 

Det er ikke den følelse jeg hae haft de gange jeg har haft svamp. 

Anmeld Citér

20. april 2018

Anonym trådstarter

Nå, det er svamp og jeg får 1 tbl jeg skal tage. Men hvad kan jeg ellers gøre for at få bugt med det så hurtigt som muligt?? Min kæreste og jeg vil bare så gerne have sex sammen, men vi vil ikke bruge kondom. Jeg fik at vide at der kunne gå nogle dage før tbl virkede desværre...

Anmeld Citér

20. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Nå, det er svamp og jeg får 1 tbl jeg skal tage. Men hvad kan jeg ellers gøre for at få bugt med det så hurtigt som muligt?? Min kæreste og jeg vil bare så gerne have sex sammen, men vi vil ikke bruge kondom. Jeg fik at vide at der kunne gå nogle dage før tbl virkede desværre...

Det tar den tid det tar og du skal følge behandlingen til dørs .. Så må sex vente en uges tid .. Eller udføres ved onani der er mange måder at være sammen på jo uden penis behøver at føres ind i dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.