Faktor 5 leiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2018

grinny

Anonym skriver:

Jeg ked af at høre om dit tab ved første fra graviditet. Men dejligt du har fået en datter  

Var du ik stoppet med blodfortyndene inden din fødsel. For jeg skal have kejsersnit her anden gang pga ske. Fødsel sidst. Må jeg spørge hvilke komplikationer du fik 

Jeg blev sat igang fordi jeg mistede første gang og stoppede derfor først med blodfortyndende da de tog vandet.

Mit ar ville ikke lukke sig helt så en lille del sprang op 1 uge efter fødslen og det tog yderligere 7 uger med kontrol hver dag og skift af  plaster før det havde lukket sig - man kan dog overhovedet ikke se det på arret nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2018

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Jeg blev sat igang fordi jeg mistede første gang og stoppede derfor først med blodfortyndende da de tog vandet.

Mit ar ville ikke lukke sig helt så en lille del sprang op 1 uge efter fødslen og det tog yderligere 7 uger med kontrol hver dag og skift af  plaster før det havde lukket sig - man kan dog overhovedet ikke se det på arret nu 

Har du stadig på blodfortyndene efter din fødsel.  Det skulle jeg være i 6 uger. 

Men det må da så ha været planlagt kejsersnit, hvorfor valgte de først at stoppe med blodfortyndene da de tog vandet og ik før

Anmeld Citér

23. april 2018

Anonym trådstarter

2017morigen skriver:

Det er fordi risiko når man kun er hetrozygot og ikke har haft blodpropper ikke er så stor som man tidligere har troet. Dernæst vidste vi det ikke ved min første graviditet og der fik jeg en ret gennemsnitlige baby 3850g 9 dage over termin. 

Inden jeg blev gravid med nr 2 har jeg grundigt sat mig ind i evidensen og det var i mit tilfælde helt efter anbefalingerne ikke at sætte i forebyggende behandling. Dog har jeg på eget initiativ brugt løbesokker med kompression men det er ikke noget blev anbefalet med helt ok jeg gjore det.

Men lige så snart da min baby nr så ud til at være for lille blev jeg sendt til vækstscanninger og var til læge samtaler ved overlæger, som har forstand på leiden v. Men så længe det ikke var mere (det var Max - 20%) og flow upåvirket så de ingen grund til det. Jeg havde nok stesset på arbejde for 4 uger efter start på barsel var baby stort set gennemsnitlig

Nå ja ok men dejligt at du ik har haft problemer med dine graviditeter ��

Anmeld Citér

23. april 2018

grinny

Anonym skriver:

Har du stadig på blodfortyndene efter din fødsel.  Det skulle jeg være i 6 uger. 

Men det må da så ha været planlagt kejsersnit, hvorfor valgte de først at stoppe med blodfortyndene da de tog vandet og ik før

Ja det tog jeg i 8 uger efter 

Nej skulle have født naturligt, men hun ville ikke ud og til sidst var det så kritisk for hende og det blev akutkejsersnit 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.