Julie vejede ikke engang 7 kg da vi skiftede hende over i en anden autostol..
Julie var ude og blive passet en weekend, og der kunne hun fint være i stolen, uden problemer..
Den dag vi så skulle hente hende, fik jeg et møgfald over tlf, hvordan pokker jeg kunne tillade mig at sætte mit barn i sådan en autostol.. For det første, var hendes hoved ikke vokset over kanten, og for det andet, sad hun udmærket i det..
Vi var i babysam og få det vurderet, de kunne ikke se hvad problemet var. Pludselig gik det stærkt, så kunne hun ikke være i stolen mere..
Så vi måtte i babysam og købe en ny, hun måtte først bruge den når hun kunne sidde selv..
Jeg og Julie har sat hjemme i knap en måned, mens kæresten selv måtte tage til tam tam i Nordjylland, fordi vi ikke måtte bruge den nye autostol, og jeg vil ikke udsætte hende for noget, vi hyggede os gevaldigt herhjemme, mens han var afsted...
Julie vejer ikke 9 kg endnu.. men 7800 g...Og vi bruger den nye autostol i samråd med babysam... Hun kan sidde selv, har hun kunne i en måned og holde hovedet selv har hun kunne længe..
Den autostol vi har, er så smart at vi kan sætte sædet i ligge stilling, ligesom med baby autostolen, så hun vender sig til at skal sidde ret op på et tidspunkt..
Den justere vi på med jævne mellemrum...
Jeg er ret sikker på, jeg får smidt noget i nakken af familien...
Surt at familien skal spille kloge overfor os.. Babysam og FDM ved MEGET mere end dem...