Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har haft veer som er regelmæssige hver 5-6 Min. Nu er de gået i stå igen. Er det normalt og gør de så overhoved noget gavn dernede?
Er 40+0.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De kan sagtens gå i stå for en periode...
Hvis de ikke går i gang igen ville jeg nok ringe til FG for at være på den sikre side...
er vandet gået eller er der "bare" veer???
Wampires skriver: De kan sagtens gå i stå for en periode... Hvis de ikke går i gang igen ville jeg nok ringe til FG for at være på den sikre side... er vandet gået eller er der "bare" veer???
Jeg synes der er lidt veer som Niver godt gen her til aften men har os været ude og gå lang tur.. Men det går sikkert nok i stå igen igen
De kan sagtens gå i stå for en periode... Hvis de ikke går i gang igen ville jeg nok ringe til FG for at være på den sikre side... er vandet gået eller er der "bare" veer???
Og nej ingen vandafgang har haft en del slimet udflåd og også brunligt.. Så noget sker der da dernede tænker jeg.
Hvis baby er stille ville jeg ringe til fødegangen.
Wampires skriver: Hvis baby er stille ville jeg ringe til fødegangen.
Nej har mærket ham, hvad tænker du da?
Der er meget normalt at de går i sig selv igen. Det er derfor fødegangen helst først vil have en ind når der er 2-4 min imellem og de regelmæssige.
Men de vil ikke blive ved med det. Før eller siden er de der for at blive.
Du hjælper dem bedst ved at slappe helt af og lade kroppen arbejde.
Anonym skriver: Der er meget normalt at de går i sig selv igen. Det er derfor fødegangen helst først vil have en ind når der er 2-4 min imellem og de regelmæssige. Men de vil ikke blive ved med det. Før eller siden er de der for at blive. Du hjælper dem bedst ved at slappe helt af og lade kroppen arbejde.
Okay så det er ikke helt forgæves de er Der? Der har bare stået på i 2 dage nu og man når lige at håbe på nu er det nu
Det kan sagtens komme og gå meget. Har selv haft virkelig mange både regelmæssige og uregelmæssige smertefulde plukveer/modningsveer de sidste par uger (jeg er 38 uger henne i dag), uden at der er sket en dyt mere. Jeg blev sågar vækket af dem flere gang i nat fordi at de bed så meget, men da vi stod op i morges var de helt væk i nogle timer. Nu kommer og går de lidt (meget uregelmæssigt) igen. Orker næsten ikke flere uger mere på denne her måde. Man når lige at tænke ''er det nu?'', og så er det ikke alligevel. Jeg håber at dine veer snart kommer igen, så du kan få baby ud i dine arme. Hvis du er utryg over noget, er det selvfølgelig altid en god ide at ringe til fødegangen og spørge dem hvad de tænker.
JC2014 skriver: Det kan sagtens komme og gå meget. Har selv haft virkelig mange både regelmæssige og uregelmæssige smertefulde plukveer/modningsveer de sidste par uger (jeg er 38 uger henne i dag), uden at der er sket en dyt mere. Jeg blev sågar vækket af dem flere gang i nat fordi at de bed så meget, men da vi stod op i morges var de helt væk i nogle timer. Nu kommer og går de lidt (meget uregelmæssigt) igen. Orker næsten ikke flere uger mere på denne her måde. Man når lige at tænke ''er det nu?'', og så er det ikke alligevel. Jeg håber at dine veer snart kommer igen, så du kan få baby ud i dine arme. Hvis du er utryg over noget, er det selvfølgelig altid en god ide at ringe til fødegangen og spørge dem hvad de tænker.
Har regelmæssige veer som gør ondt og tegnblødnding så er på vej til syghuset nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128