arrrrrk hjælp for satan da....har fået dp-plads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. april 2008

Loggidut

helt i vadum....hvad????

det ligger langt ude, modsatte retning af hvor vi arbejder...og jeg skal møde 06.45, og michael møder klokken 07.00...og dpén åbner først 06.30...shit, jeg håber vi kan snakke os frem til en anden plads

fåååårk....aj æv æv....og mega øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2008

ivfmarie

argh - det var da noget rod!! Mon ikke I kan snakke jer til rette? Hvornår starter du? I juni? Så har I ige lidt tid til at finde en anden - måske...

Marie . krydser fingre

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

aj for helvede.. jeg ville ringe med det samme og sige at det ikke kunne lade sig gøre.... og at de måtte finde noget andet. bedre nu end på mandag... deer så fucking langsomme på kommunen

Anmeld

11. april 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

aj for helvede.. jeg ville ringe med det samme og sige at det ikke kunne lade sig gøre.... og at de måtte finde noget andet. bedre nu end på mandag... deer så fucking langsomme på kommunen

har ringet, men de har lukket om fredagen....gud hvor belejligt>(

så jeg må skumme hele weekenden...øv

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

ja hold da op... kommunen kommunen kommunen... de særeste mennesker i verden.....

Anmeld

11. april 2008

Tynen

ka li ja skriver:

ja hold da op... kommunen kommunen kommunen... de særeste mennesker i verden.....

HØRT!!!

Bøvler selv med dem ang. dp-plads! - Det er jo ikke for sjov at man skriver hvilke ønker man har.

Håber du kan få det ændret, Loggi!
Synes sgu det er fejt at man først får så sen besked om det.

Står nu ca. 14 dage før Stella skal afsted og aner stadig ikke hvor hun skal hen på trods af adskillige opkald siden sidste fredag.>(

Trine - Der ikke giver meget for det "pasnings garanti"

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

sådan er det bare AAAAAAAAAAAAAAALTID!!!!! nogle gange skulle man tro dem der var ansat, var sådan nolGe dum i arb!
HÅBER SNART I FINDER UD AFnoget... ups caps....

jeg starter med at ringe allerede sidst i juni.. vi skal ha fra 1. august

Anmeld

11. april 2008

Kaufie

Nej Loggi - det er da noget tis.... Hvornår skal du starte?? Det er sgi da mærkeligt - da jeg fik listen over dp'ere i Lindholm distrikt så det altså ud til at der var MANGE med kun 3 børn...... Og fik du ikke pogså at vide, at der ikke var nogen problemer på et tidspunkt? For dælan da - Vadum....... Mette, som pludselig føler sig meget heldig med sin dp-plads, selvom det er et logistisk mareridt med en ustabil scooter.....

Anmeld

11. april 2008

Loggidut

jeg skal starte midten af juni...menj eg håber da de kan forstå det når jeg ringer til dem!
det holder da slet ikke med vadum???
hvad fanden tænker de på...hun kommer da aldrig til at få et forhold til de børn, ingen af dem følges med hende i børnehave eller noget...aj altså, det er fandme en total ommer....!

Anmeld

11. april 2008

Susan1978

Sloggi.. det burde i kunne..

en er helt sikkert og det er at pladsanvisningen i guldborgsund kommune ved hvem jeg er...

først sagde jeg nej tak til en plads pga røg og tidlig lukke tid og så blev vi overflyttet til en
3 plads den dag vi skulle ha startet på plads nr 2.. :P

Så mon ikke også du har et par livliner.. for det der duer da slet ikke..

Susan hvis navn de godt kender..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.