Hvilke sneakers har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.409 visninger
11 svar
1 synes godt om
13. april 2018

Momselomse

Profilbillede for Momselomse

Hej

Hvilke sneakers bruger I til daglig brug? Hvilke mærker? Jeg har brugt adidas sneakers meget men synes jeg trænger til stilskift...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg bruger så også Adidas. Har et par jeg altid bruger på arbejde, og som jeg faktisk har købt et extra sæt af magen til, så jeg ka bruge dem, når de andre blir udtrådt 

Men ja har en bunke adidas, og når jeg prøver andre mærker, får jeg ondt i føderne og ryggen. Vh Stine 

Anmeld Citér

13. april 2018

Lisette W

Momselomse skriver:

Hej

Hvilke sneakers bruger I til daglig brug? Hvilke mærker? Jeg har brugt adidas sneakers meget men synes jeg trænger til stilskift...

Jeg har også været rigtig glad for Adidas men i efteråret var vi i Californien og der fandt jeg nogle rigtig lækre puma sneakers. De er så gode at have på og så er de ret fede på en diskret måde. Jeg har nu opdaget at puma faktisk har mange flotte modeller så jeg overvejer at købe endnu et par

Anmeld Citér

13. april 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Momselomse skriver:

Hej

Jeg har liget fundet mig nogle lækre fra Geox. Jeg er vild med den ekstra åndbarhed, for jeg får ofte meget varme fødder.

Anmeld Citér

6. maj 2018

sommerc

Profilbillede for sommerc
Momselomse skriver:

Hej

Har et sneakers problem. Har 24 par sneakers. Bliver ofte forelsket når jeg ser et flot par. Over halvdelen er Nike. Elsker Nike. Det er lidt forskelligt hvilke jeg har på. 

Det er tosset jeg ved det... Og jeg prøver at holde op..

Anmeld Citér

6. maj 2018

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Momselomse skriver:

Hej

Jeg bruger Bagheera med memory foam. De er valgt ud fra at de har det ellers ville det nok være Sketchers.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

7. maj 2018

elskeratværemor

Nike free de går til alt næsten samtidig med de er enormt behagelige at ha på  

Anmeld Citér

7. maj 2018

Tip!

Jeg har sneakers fra Puma, sketchers og lige købt nye fra Nike.. er pjattet med sneakers. 

Anmeld Citér

7. maj 2018

Janey

Profilbillede for Janey
sommerc skriver:

Har et sneakers problem. Har 24 par sneakers. Bliver ofte forelsket når jeg ser et flot par. Over halvdelen er Nike. Elsker Nike. Det er lidt forskelligt hvilke jeg har på. 

Det er tosset jeg ved det... Og jeg prøver at holde op..

Du er ikke den eneste med det "problem". Jeg vil tro, at jeg også ligger omkring det antal i mærkerne Sketchers, Adidas, Lacoste, Ralph Lauren og Guess. 

Generelt har jeg vist bare ret mange sko og har et helt skab med udtrækshylder til mine sneakers og stilletter. Støvlerne må stå ved siden af, da der ikke kan være de nødvendige 8 udtrækshylder, hvis der skal være plads til høje støvler.

Anmeld Citér

7. maj 2018

God-mor

Momselomse skriver:

Hej

Jeg har et par fra Ecco og et par fra Ralph Lauren. Begge hvide. Elsker hvide sneakers

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.