Har en meget lille pik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra
bendy skriver:

Vi har snakket om mange ting omkring det med hun skal være gravid med mig. Også det med hvad så bagefter. Skal hun bolle med hendes Bolleven bagefter osv. Hun har sagt at hun helst vil være gravid med en hun kan have intens sex med. Hun siger at når hun skal gøres gravid vil hun gerne det sker hvor hun kan mærke spermen sprøjte op i hende. Er det noget som i andre piger kan følge hende i ??. Jeg ved snart ikke hvad det er hun gerne vil. Jeg har ikke muglighed for at opfylde hendes ønske på det punkt jo..

Oprigtigt talt: I skal i parterapi inden barn. Det lyder helt skørt, dét I har gang i...

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. april

StineW79

Profilbillede for StineW79

Helt drop hende og kom videre. Vh Stine 

Anmeld Citér

28. april

Rosa-Sophia

Jeg vil også sige, "drop hende". Det virker ikke som om, at hun elsker dig på samme måde som du elsker hende. Måske er det tryghed, der får hende til at blive, måske holder hun stadig af dig som ven. Men hun kommer med alle mulige undskyldninger både for at bolle udenom og for at udskyde babyplanerne. Jeg kunne forstå, hvis hendes overvejelser gik på noget af det Abracadabra opridser, men det med at hun vil mærke spermen sprøjte op, når hun bliver gravid ... Det lyder mærkeligt.

Og hvorfor har jeres sexliv ikke været et større problem de første tre år, men er det pludselig nu? Og har hun altid haft den slags betænkeligheder omkring at stifte familie? Eller er det også først blevet et problem nu? Jeg ved godt, at man lige vil lære hinanden at kende, inden man stifter familie. Men hvis hun før har tænkt /følt at i på sigt ville kunne stifte en familie sammen, hvorfor er hun så i tvivl om det nu? Det må være andet end det seksuelle, hvis det ikke har været et problem før nu. 

Anmeld Citér

29. april

Mor11

Profilbillede for Mor11

Så det hun siger er, at bollevennen skal gøre hende gravid, for han er jo åbentlyst den i hendes liv der har mulighed for at gøre hende gravid på den måde hun ønsker.. 

jeg tror det er på tide du samler dig selv op og åbner øjnene.. jeg ved ikke hvorfor hun holder fast i at i skal være sammen, om det er penge, tryghed, eller hvad. Men ægte dybfølt kærlighed er det vidst ikke længere.....

Anmeld Citér

29. april

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
bendy skriver:

Vi har snakket om mange ting omkring det med hun skal være gravid med mig. Også det med hvad så bagefter. Skal hun bolle med hendes Bolleven bagefter osv. Hun har sagt at hun helst vil være gravid med en hun kan have intens sex med. Hun siger at når hun skal gøres gravid vil hun gerne det sker hvor hun kan mærke spermen sprøjte op i hende. Er det noget som i andre piger kan følge hende i ??. Jeg ved snart ikke hvad det er hun gerne vil. Jeg har ikke muglighed for at opfylde hendes ønske på det punkt jo..

Det lyder som en undskyldning og hun ikke tør sige at hun ikke vil have børn med dig. 

Jeg kan ikke følge hendes tanke - jeg fik børn med min kæreste fordi jeg elsker ham og jeg vidste med de familieværdier han har at han vil blive en skøn far der har sine børn som første prioritet. 

Jeg fik børn med ham fordi han er sjov, intelligent og omsorgsfuld. 

Listen er lang -men Det har intet med at mærke hans sperm at gøre. Det lyder absurd. 

Men hvis hun ikke vil have børn med dig og dyrker sex med andre - hvad er så meningen med jeres forhold? 

Er I stadig sammen seksuelt? 

Anmeld Citér

29. april

csigvard

Ærlig talt, så håber jeg virkelig, at du snart dropper hende.. Du fortjener SÅ meget bedre, for som jeg har sagt før (og som min kæreste også sagde i går), så lyder det til, at hun hellere vil være sammen med sin bolleven.. Først ville hun bare have sex med en fremmede, men det skulle åbenbart være en bestemt, og det er KUN hende, der må være utro.. Men hun ville stadig have børn med dig.. Nu har hun pludselig ændret det, og vil åbenbart have barn med sin bolleven?! 

Kære søde mand, please vågn op og se, at hun tager røven på dig og manipulerer med dig.. Hun snorer dig rundt om sin finger, så hun får sin vilje og holder dig for nar.. Og hvorfor? Fordi hun nok venter på, at hendes bolleven vil noget seriøst, før hun slår op med dig.. 

Du er nervøs for, om du nogensinde finder en anden, men tro mig.. Det skal du nok gøre.. Der er en del kvinder, der sagtens kan affinde sig med finger, tunge og sexlegetøj, fordi de elsker deres mand og ikke vil undvære ham, selvom han har en lille pik.. Find sådan en kvinde i stedet for hende du har, for hvis du ikke slår op, så gør hun snart

Anmeld Citér

30. april

bendy

Profilbillede for bendy
csigvard skriver:

Ærlig talt, så håber jeg virkelig, at du snart dropper hende.. Du fortjener SÅ meget bedre, for som jeg har sagt før (og som min kæreste også sagde i går), så lyder det til, at hun hellere vil være sammen med sin bolleven.. Først ville hun bare have sex med en fremmede, men det skulle åbenbart være en bestemt, og det er KUN hende, der må være utro.. Men hun ville stadig have børn med dig.. Nu har hun pludselig ændret det, og vil åbenbart have barn med sin bolleven?! 

Kære søde mand, please vågn op og se, at hun tager røven på dig og manipulerer med dig.. Hun snorer dig rundt om sin finger, så hun får sin vilje og holder dig for nar.. Og hvorfor? Fordi hun nok venter på, at hendes bolleven vil noget seriøst, før hun slår op med dig.. 

Du er nervøs for, om du nogensinde finder en anden, men tro mig.. Det skal du nok gøre.. Der er en del kvinder, der sagtens kan affinde sig med finger, tunge og sexlegetøj, fordi de elsker deres mand og ikke vil undvære ham, selvom han har en lille pik.. Find sådan en kvinde i stedet for hende du har, for hvis du ikke slår op, så gør hun snart

Hej Tak for dit råd. Hun er blevet droppet. Vi fik en god snak i går da hun kom hjem efter endnu et besøg ved ham. Hun siger at rigtig sex betyder mere for hende end min kærlighed til hende. Så det er vel bare op på hesten igen..  

Anmeld Citér

30. april

Mor11

Profilbillede for Mor11
bendy skriver:

Hej Tak for dit råd. Hun er blevet droppet. Vi fik en god snak i går da hun kom hjem efter endnu et besøg ved ham. Hun siger at rigtig sex betyder mere for hende end min kærlighed til hende. Så det er vel bare op på hesten igen..  

Pyh, det er en hård besked! Men trods alt SÅ meget bedre at i går hver til sit nu end at i havde sat et barn i verden først. En andens barn måske endda! Som du havde tilknytning til men ingen rettigheder overfor  Gud det kunne være blevet noget frygteligt noget 

kæmpe kram! Du er sgu en god og large fyr! Der skal nok findes en kvinde der sætter pris på alt det du er! Det fortjener du, det fortjener alle. Og så må du igang med en god gang research så dine fremtidige kvinder aldrig kommer til at tænke at de mangler noget i sexlivet selvom du er småt udstyret tro mig, man kan sagtens imponere selv helt uden et vedhæng! 

Anmeld Citér

30. april

csigvard

bendy skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre .. Ingen burde få sådan en besked.. Men som en anden skriver, så er det bedre, at det sker nu fremfor, når I havde fået et barn, og desuden også før du var blevet røvrendt for meget.. Og jo hurtigere det sker, jo bedre, for jo hurtigere kan du også komme ud og finde den perfekte kvinde ..
Og igen som hende den anden siger: man kan sagtens imponere uden det helt vildt store ..

Jeg er slet ikke i tvivl om, at du nok skal finde en sød og dejlig kvinde, som elsker dig for den, du er, og som hellere end gerne vil starte familie med dig

Anmeld Citér

30. april

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra
bendy skriver:

Godt gjort! Man er nødt til at være nogenlunde enige om kærlighed og sex.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.