Ang. scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

BabyTosset

Hej folkens! Håber lidt I kan hjælpe mig her  Jeg er pga. sygdom blevet overflyttet til Rigshospitalet, så jeg nu skal føde der i stedet for Hvidovre. Jeg skal til MD scanningen på Rigshospitalet på tirsdag og har lige modtaget papirer fra dem og et par foldere - Der står, at man skal gøre opmærksom på inden scanningens start, hvis man vil købe et billede af sin baby. Koster det penge der??? På Hvidovre fik vi da to billeder gratis til NF scanningen! Og i så fald, ved I hvor meget de billeder koster?

Knus Pia 18+3, som vil have billeder af sin baby uanset pris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

normal er det 25 kr pr billede..Men tit få man dem gratis eller 1-2 billeder for de 25 kr..jeg gave den gang 25 kr for to billede.

med min datter ingen ting i 2006..

Mvh henriette

Anmeld

14. oktober 2009

CarinaSB

Jeg har aldrig givet noget for mine scannings billeder .. Kun dem jeg fik da jeg var på privat klinik

Anmeld

14. oktober 2009

baby2010

Gud det synes jeg lyder helt vildt underligt! Jeg har lige været til MD scanning i dag på Gentofte og fik hele 6 billeder med hjem!? Gratis naturligvis. Hvis jeg var dig ville jeg ringe og spørge dem... Bare så du er forberedt

Anmeld

14. oktober 2009

4kløver

her i odense koster det også peng. men jeg har også bare fået dem og købt en gang.. tror det kommer an på hvem der scanner

Anmeld

14. oktober 2009

oo

på OUH fertilitetsklinik koster det 30 kr ...

Anmeld

15. oktober 2009

Nanna1985

Her i Svendborg koster det os 30 kr, for at få billeder med hjem..

Anmeld

15. oktober 2009

LauraLW

Til NF på riget var prisen 20 kr for 1 billede, 2 for 30,- Du skal huske at sige inden at du ønsker at købe, og huske kontanter.

Laura

Anmeld

16. oktober 2009

BabyTosset

LauraLW skriver:

Til NF på riget var prisen 20 kr for 1 billede, 2 for 30,- Du skal huske at sige inden at du ønsker at købe, og huske kontanter.

Laura

Okay, så ved jeg ca., hvor mange penge jeg skal have med. Tusind tak for svaret

Selvfølgelig også tak for jer andres svar

Anmeld

16. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN
baby2010 skriver:

Gud det synes jeg lyder helt vildt underligt! Jeg har lige været til MD scanning i dag på Gentofte og fik hele 6 billeder med hjem!? Gratis naturligvis. Hvis jeg var dig ville jeg ringe og spørge dem... Bare så du er forberedt

Ja, det samme her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.