Er jeg i begyndene fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.573 visninger
16 svar
2 synes godt om
11. april 2018

Mortil2drenge<3

Jeg har siden igår haft kraftige menstruation agtigt smerter og plukveer som er taget lidt til i styrke men kan sagtens holde det ud. Har haft bind på her til aften da jeg har følt mig en del våd da jeg skal tjekke er der en del slim/brunlig udflåd. Kan det være tegnblødnding? 

Har virkelig krafige mens smerter og får nogle plukveer her til aften der går helt ned i konen.  Kab det være opstarts fasen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2018

Camillos

Molly90 skriver:

Jeg har siden igår haft kraftige menstruation agtigt smerter og plukveer som er taget lidt til i styrke men kan sagtens holde det ud. Har haft bind på her til aften da jeg har følt mig en del våd da jeg skal tjekke er der en del slim/brunlig udflåd. Kan det være tegnblødnding? 

Har virkelig krafige mens smerter og får nogle plukveer her til aften der går helt ned i konen.  Kab det være opstarts fasen 

Det kan det sagtens.. Hvor langt er du henne ? 

Anmeld Citér

11. april 2018

Mortil2drenge<3

Camillos skriver:

Det kan det sagtens.. Hvor langt er du henne ? 

39+5 

Anmeld Citér

11. april 2018

Camillos

Molly90 skriver:

39+5 

Så er det jo ved at være tid �� uh spændende!... Altså da jeg havde udvidelses veer føltes de som kraftige menstruations smerter .. Veer mærkede jeg ikke rigtig til første gang .. 

Anmeld Citér

11. april 2018

tivolistang

Molly90 skriver:

Jeg havde nok ringet til det hospital jeg var tilknyttet. Det lyder somom den er på vej Held og lykke

Anmeld Citér

11. april 2018

Mortil2drenge<3

Camillos skriver:

Så er det jo ved at være tid �� uh spændende!... Altså da jeg havde udvidelses veer føltes de som kraftige menstruations smerter .. Veer mærkede jeg ikke rigtig til første gang .. 

Okay spændene   min søn blev jeg sat i gang med og det endte i kejsersnit fordi der ikke skete en fis så jeg er så spændt  

Anmeld Citér

11. april 2018

Mortil2drenge<3

tivolistang skriver:

Jeg havde nok ringet til det hospital jeg var tilknyttet. Det lyder somom den er på vej Held og lykke

Jeg har været i kontakt med dem de synes jeg skal blive hjemme og slappe af vi har en times kørsel dertil  så længe det ikke er regelmæssige tænker jeg det er opstarten 

Anmeld Citér

12. april 2018

Lisette W

Mine veer blev aldrig regelmæssige. Jeg fødte for to uger siden. Jeg var meget i tvivl om jeg skulle ind for veerene var ikke regelmæssige men de ville gerne se mig. Jeg fødte tre timer efter. Det der gjorde jeg kunne mærke det var veer var at de blev gradvist kraftige. 

God fødsel!

Anmeld Citér

12. april 2018

Camillos

Molly90 skriver:

Jeg har været i kontakt med dem de synes jeg skal blive hjemme og slappe af vi har en times kørsel dertil  så længe det ikke er regelmæssige tænker jeg det er opstarten 

Hvordan går det ? 

Anmeld Citér

12. april 2018

God-mor

Molly90 skriver:

Det kunne godt være tegnblødning  For 1 år siden i dag var jeg 39+5 og fødte en dejlig dreng og det startede med tegnblødning og små veer som du har nu Krydser for det er fødslen  Der er nært forestående. Pøj pøj 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.