Kan det være graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. april 2018

pb2017

Jeg vågnede i morges efter ca 7 timers søvn med hovedpine, MEGA træt og så var jeg utrolig “nedtrykt”. Da jeg stod op, havde jeg svært ved at overskue noget som helst og jeg endte med at stortude under bruseren og kunne ikke stoppe igen (jeg græd i en halv time) og jeg ved ikke hvorfor??  

Jeg har hele dagen været fuldstændig udmattet og trist.. 

Er der nogen der har oplevet det, som et symptom på graviditet?  Jeg er ikke gravid (hvad jeg ved af), og har forsøgt at opnå graviditet de sidste 2,5 år ca, så det er garanteret ren ønsketænkning! Venter menstruation mellem torsdag d. 12 og torsdag d. 19.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2018

Camillos

pb2017 skriver:

Jeg vågnede i morges efter ca 7 timers søvn med hovedpine, MEGA træt og så var jeg utrolig “nedtrykt”. Da jeg stod op, havde jeg svært ved at overskue noget som helst og jeg endte med at stortude under bruseren og kunne ikke stoppe igen (jeg græd i en halv time) og jeg ved ikke hvorfor??  

Jeg har hele dagen været fuldstændig udmattet og trist.. 

Er der nogen der har oplevet det, som et symptom på graviditet?  Jeg er ikke gravid (hvad jeg ved af), og har forsøgt at opnå graviditet de sidste 2,5 år ca, så det er garanteret ren ønsketænkning! Venter menstruation mellem torsdag d. 12 og torsdag d. 19.. 

Det kunne det være.. Det kunne dog også være pms eller en off Day.. 

Anmeld Citér

10. april 2018

pb2017

Camillos skriver:

Det kunne det være.. Det kunne dog også være pms eller en off Day.. 

Helt sikkert  Jeg er efterhånden vant til skuffelsen ved de negative tests, men man håber jo alligevel hver gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.