Babymessen i Øksnehallen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. april 2018

tivolistang

Hej.
Er der nogen af jer der har deltaget til babymessen i Øksnehallen? Er det turen værd? - og er rabatterne gode?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg synes det var spild af tid. Noget værre knald, og ingen særlige rabatter som man ikke ellers kan finde på nettet.

Anmeld Citér

9. april 2018

Christabelle

EBK skriver:

Jeg synes det var spild af tid. Noget værre knald, og ingen særlige rabatter som man ikke ellers kan finde på nettet.

Må desværre erklære mig enig her. Har dog ikke været der siden jeg var gravid med min datter i 2013, så ved ikke om det er anderledes nu

Anmeld Citér

9. april 2018

tivolistang

EBK skriver:

HVornår var du der sidst? Jeg så nogen billeder fra sidste års babymesse, og der var nogen rabat skilte hvorpå der kun stod 10% - 20%. Det syntes jeg nemlig ikke var noget særligt 

Anmeld Citér

10. april 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB
tivolistang skriver:

HVornår var du der sidst? Jeg så nogen billeder fra sidste års babymesse, og der var nogen rabat skilte hvorpå der kun stod 10% - 20%. Det syntes jeg nemlig ikke var noget særligt 

Jeg har været der i 2014 og 15. Gad simpelthen ikke give det en chance til.. men jeg ved fra veninder, at det forsat er noget møg

Anmeld Citér

10. april 2018

100%anonym

tivolistang skriver:

Hej.
Er der nogen af jer der har deltaget til babymessen i Øksnehallen? Er det turen værd? - og er rabatterne gode?

Jeg var der for er par år siden. Jeg var mega skuffet :/ 

Anmeld Citér

11. april 2018

tivolistang

EKAB skriver:

Jeg har været der i 2014 og 15. Gad simpelthen ikke give det en chance til.. men jeg ved fra veninder, at det forsat er noget møg

Ej hvor er det ærgerligt. Jeg havde overtalt kæresten til at tage derind med mig, men nu har jeg ikke rigtig selv lyst.

Anmeld Citér

11. april 2018

(august)

Er helt enig med de andre ikke tid og pengene værd at tage derind. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.