hvor meget må man spise på en dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. april 2018

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg kan slet ikke finde rundt i alle de kcal beregner på nettet

vis man Kun vejer 45 kg ca og er 151 høj men ingen motion dyrker (kan ikke dyrke motion pga helbred) jeg skal overhoved ikke  tabe mig  hvor mange kcal må man så spise? jeg lever nemlig ret ulækker livstil lever sundt sundt sundt hov så røg der lige en hel bøtte ben and jerry is ned.. et par dage med sund sund sund hov der røg lige en til ved jo godt når jeg spiser den at det her ikke er sundt overhoved meget overflod i kcal for så vidt jeg selv kan se må jeg kun spise 12-1300 kcal når jeg nu kun er stillesidden (ikke kørestol men kan ikke bevæge mig ret meget har dog en kørestol i kældren) 

så håber lidt nogen herinde kan svare mig på hvor meget jeg skal have og hvor meget jeg max må få? jeg skal ikke tabe mig men vil heller ikke tage på bare ligge her hvor jeg er nu.  vil rigtig gerne holde denne vægt så skal droppe den is for det virkelig dumt og får det så skidt med mig selv efter haha indtil et par dage efter hvor man så gør akkurat samme dumme fejl... så vil prøve og holde det til at jeg kun må få sådan ting i weekenden og så leve bedre i hverdage... men hvor meget jeg faktisk skal spise på en dag. skal siges jeg har tendens til virkelig at overspise trods min lave vægt. er nok det der kaldes tyndfed for jeg spiser ret meget mad.. hvad spiser i på en dag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2018

Anonym

Personligt bruger jeg en app der hedder Lifesum. 

Der taster man højde og vægt ind og om man vil tabe sig, hvorhurtigt og hvor meget. 

Så regner den det ud for en. Og så kan man indsætte hvad man spiser og drikker og så holde øje med hvor meget man indtager. 

Det jeg især godt kan li ved den app er at man kan bruge varens stregkode i de fleste tilfælde og så hvor meget af varen man har spist i g eller skiver osv. 

Den har også en stor database så man Eks kan skrive en menu ind fra MD og så kender den indholdet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.