hvor køber jeg en badedragt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.832 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

missKat

Hej piger

Hvor køber jeg en badedragt til en gravid mave??

Og er i forvejen lidt tyk 

har set på lidt hjemmesider, men er der nogen der kender nogen undertøjskæder, hvor jeg kan gå ind og se/røre og prøve??

når man ikke lige er standart str, så kan nethandel indimellem være tricky 

takker, Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

LineD

Her hænger jeg lige på, jeg selv har været nødt til at bade i bikini... Netop fordi jeg ikke aner hvor jeg finder mig en gravid badedragt...

Anmeld

14. oktober 2009

Kaufie

Jeg brugte en alm badedragt i en str større end normalt- det fungerede fint til vandaerobic. Stoffet er jo meget elastisk, så der er ikke brug for ekstra plads til maven som f.x i bukser.

Anmeld

14. oktober 2009

Misjelle

Jeg fandt heller aldrig nogle butikker hvor jeg kunne gå ind at røre, men måtte også bruge bikini.

Anmeld

14. oktober 2009

Halbschön

missKat skriver:

Hej piger

Hvor køber jeg en badedragt til en gravid mave??

Og er i forvejen lidt tyk 

har set på lidt hjemmesider, men er der nogen der kender nogen undertøjskæder, hvor jeg kan gå ind og se/røre og prøve??

når man ikke lige er standart str, så kan nethandel indimellem være tricky 

takker, Karina

jeg gik en i en normal sportsforretning.. Kan ik huske hvilken.. Men der fandt jeg nogle graviditets badedragter, de havde bare desværre ikke i min størrelse den dag, så mit køb faldt på en hel normal badedragt.. de kan udvide sig en hel del, og det har ikke været noget problem for mig igennem graviditeten at hoppe i den.. Den er fra H20.. jeg er også tyk i forvejen, så jeg kan også bruge den bagefter.. (tror jeg da, for jeg købte den i starten af min graviditet)

Anmeld

14. oktober 2009

christina2412

ja jeg har ledt i rigtig mange butikker, men kan heller ikke finde nogen, så har slet ikke været i vandet i år og ville godt ha gået til svømning nu her i min graviditet, men nu venter jeg til jeg har født, og begynder til baby svømning i stedet for, håber så jeg kan være i min alm bade dragt.

christina 35+6

Anmeld

14. oktober 2009

oo

min søster købte en i mamalicious

Anmeld

14. oktober 2009

Snuffler25

Denne side er rigtig god: http://www.notanshop.com/catalog/index.php?cPath=332&gclid=CJWF34uZvJ0CFRWF3gody0K3kg

Jeg har allerede været inde og købe en badedragt, da jeg svømmer en del. Den kostede 199 kr. så det er billigt - og god kvalitet! De leverer fra dag til dag og er allerede super glad for siden - har bestilt noget ventetøj derfra.

Anmeld

14. oktober 2009

Susan1978

jeg har også været heldig at finde en rigtig graviditets badedragt i en sportsbutik engang. Det var sådan en med noget der kunne give sig ekstra i siderne sådan at den kunne udvidde sig mens man voksede og jeg er ikke lille, så de må have dem i forskellige størrelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.