Skal vi tabe os sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.980 visninger
29 svar
5 synes godt om
7. april 2018

Mullesmith

Hej alle baby medlemmer 

jeg er simpelthen træt af at være tyk nu... har stort set været overvægtig hele mit liv. Jeg fødte min søn for over 2 år siden nu, så kan ikke bruge babyvægt undskyldningen mere. Jeg vejer 94kg og er 167cm så der skal sku ske noget nu. Jeg skal ned på 70kg så jeg kan få fjernet overskydende maveskind efterfølgende. Er der ikke nogen der vil være med på lidt moralsk opbakning og dele evt. Madplaner osv. Jeg er en overspiser og jeg ved ikke noget bedre end en aften hvor manden ikke er hjemme og ungerne sover, så jeg kan stoppe mig med usundt snask uden nogen kigger på mig  håber nogen vil være med og give mig den gyldne opskrift på en stort og for evigt vægttab. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2018

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Jeg vil meget gerne være med  men jeg er desværre bare ikke så meget online her mere på facebook  

jeg er 168 og vejer 80! Jeg vil gerne ned og veje 60.. til dagligt arbejder jeg som tjener, så jeg bevæger mig nok, men er rimelig glad for cola og redbull

Anmeld Citér

7. april 2018

NCB89

Jeg vil gerne ��

Kunne en facebook gruppe være en mulighed? Tænker lukket og ikke for Stor ��

Anmeld Citér

7. april 2018

NCB89

Jeg vil gerne ��

Anmeld Citér

7. april 2018

Mullesmith

NCB89 skriver:

Jeg vil gerne ��

Ja kunne nok være en mulighed hvad skal vi kalde den? 

Anmeld Citér

7. april 2018

Aprilbaby2015

Jeg vil gerne med ind. Jeg vejer 85 kg. Er 165 høj, og døjer efterhånden bar med baaah følelsen hele tiden. 

Anmeld Citér

7. april 2018

nemisis

Profilbillede for nemisis

Må jeg også være med? 167 høj og vejer 87. Kan så godt se mig selv i din beskrivelse - spiser også helstnår ingen ser det, og helt uden hæmninger. Puha det er en glidebane, og vil så gerne stoppe men tror ikke jeg kan alene.

Anmeld Citér

8. april 2018

M'sMor

Hvis jeg må, vil jeg også gerne være med 

Anmeld Citér

8. april 2018

Christabelle

Jeg vil også gerne være med, hvis jeg må

Jeg vejer ca 88/89 og er 167 cm høj

Anmeld Citér

8. april 2018

Tystys14

Jeg vil også gerne være med. Jeg er 173cm og vejer 100kg. Vil gerne ned på 70kg og have en bryst operationen samt fjernet overskydende hud. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.