Positive erfaringer med kun 5 æg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.239 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2018

Mor til F

Hej piger,

Jeg var til ÆU igår fredag, hvor der "kun" var 5 æg trods højere hormondosis og længere stimulation end første forsøg.

Jeg havde også en kæmpe cyste på den ene side. De mener den har "ædt" hormonerne og derfor lukket muligheden for æg på den side

Jeg er virkelig nervøs og bange for at det igen ikke lykkes

I må meget gerne dele jeres positive historier. Har virkelig brug for en solskinshistorie.

Der var 60 mio sædceller, så ingen problemer der ☺

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2018

Anonym

Jeg tror også at jeg fik 5 æg ud den ene gang. Det ene blev lagt op og blev ikke til noget. Tre udviklede sig ikke til noget. Det sidste røg på frys, blev lagt op en anden gang og blev til en baby. 

Anmeld Citér

7. april 2018

grinny

5 æg, kun 1 blev befrugtet og delte sig rigtigt og Aya er 18 måneder nu!

Jeg var selv så trist over der ikke var flere, men man behøver virkelig ikke så mange der er jo kun 1 guldæg og det kan både være blandt 5 eller 13.

Håber det bedste for dig 

Anmeld Citér

8. april 2018

Mor til F

grinny skriver:

5 æg, kun 1 blev befrugtet og delte sig rigtigt og Aya er 18 måneder nu!

Jeg var selv så trist over der ikke var flere, men man behøver virkelig ikke så mange der er jo kun 1 guldæg og det kan både være blandt 5 eller 13.

Håber det bedste for dig 

Tak for din solskinshistorie ☺ Dejligt at det lykkes med kun 1 befrugtet æg ��

Har lige ringet til klinikken og fået en update på æggene.

2 er blevet befrugtet og har delt sig rigtigt - et 2 cellet og et 4 cellet af topkvalitet - så nu krydser jeg fingre for at de arter sig til imorgen, hvor det ene skal lægges tilbage ��

Anmeld Citér

8. april 2018

Mor til F

Anonym skriver:

Jeg tror også at jeg fik 5 æg ud den ene gang. Det ene blev lagt op og blev ikke til noget. Tre udviklede sig ikke til noget. Det sidste røg på frys, blev lagt op en anden gang og blev til en baby. 

Tak for dit svar ☺ ærgeligt at det ikke lykkes med det samme, men dejligt at i kunne få et æg frosset ned, der blev til baby ❤

Har lige fået en update på æggene. 2 befrugtet og korrekt delte æg af topkvalitet - et 2 cellet og et 4 cellet �� 

Så håber jeg at de kan udtette mirakler, når det ene lægges tilbage imorgen 

Anmeld Citér

10. april 2018

Mor til F

Fik lagt et flot 8 cellet æg op igår  men det andet æg blev ikke til noget alligevel   øv hvor er det bare frustrerende. Det er nu sket i begge IVF forsøg.

Håber virkelig at den er der denne gang, for kan slet ikke klare tanken om flere stik, hormoner eller ÆU..

Puha 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.