Erfaring med Babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.006 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2018

Anonym trådstarter

Jeg har kigge på to model  

1 NEONATE BC 6500D

2 NEONATEBC-5800D

Men på trods af jeg har brugt en del tid de sidste dage på at læse om dem at jeg ikke nåede frem til hvilken en af dem mit valg falder på derfor tænke Jeg er der måske var nogen herinde som har eller har haft en af de to modeller som vil dele ud af sin erfaring  

Jeg har fund ud af føle  

1 NEONATE BC 6500D kan du tale med dit barn igennem det kan du ikke igennem NEONATEBC-5800D  

2 NEONATE BC 6500D skulle værre større størrelsemæssigt end NEONATEBC-5800D men hvor mange og virke betyde det har kan jeg ikke finde ud af

men   ellers ser de Umiddelbart eneste ud.  

Så hvad var det der gjort i valg lige den model som i nu gjort ? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2018

Anonym

Vi købte 5800, da vi ventede vores første barn, og vi har været rigtig glade for den! Den holder strøm i en evighed og lyden går klart igennem.

Da vi så ventede nummer 2, købte vi 6500, da den store stadig sov ude i klapvogn, når hun sov middagssøvn, og vi ville jo også få brug for en alarm til den lille. Og der kan tilsluttes flere babyenheder til den samme forældreenhed med 6500-modellen. Det er, i mine øjne, den væsentligste forskel. Talk-back funktionen giver kun mening til store børn, som kan forstå hvad, der foregår (hvor mors/fars stemme kommer fra).

Forskellen på størrelsen kan du se her.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. april 2018

Anonym trådstarter

Jeg takker for dit svar ja jeg tænker også at Talk-back funktionen giver kun mening til store børn og ser ud som om at  størrelse forskel på de to model ikke er ret stor 

Anmeld Citér

7. april 2018

HeMakesMe

Jeg har den med udgave, som har talk back funktion og selvom min dreng er under 1 år, så er jeg meget glad for den funktion. Jeg har nu brugt babyalarmen i omkring 3 måneder og han har lært, at når der bliver snakket i den, så dukker mor eller far snart op. Han sover nede i en fælles gård, så der kan godt gå et par minutter, inden man er der - og så er funktionen altså guld værd.
Man kan få ham til at stoppe med at græde igennem den.

Jeg ville ikke undvære talk back.

Anmeld Citér

7. april 2018

Anonym trådstarter

Jeg har den med udgave, som har talk back funktion og selvom min dreng er under 1 år, så er jeg meget glad for den funktion. Jeg har nu brugt babyalarmen i omkring 3 måneder og han har lært, at når der bliver snakket i den, så dukker mor eller far snart op. Han sover nede i en fælles gård, så der kan godt gå et par minutter, inden man er der - og så er funktionen altså guld værd.
Man kan få ham til at stoppe med at græde igennem den.

Jeg ville ikke undvære talk back.

Det lyder også til af talk back funktion er en god ting og kan godt se når din søn sover nede i en gård og dejlig at læse  at han på Trods sin alder allerede nu kan jeg forstå når jeg snakker igennem den jeg tro først det vil værre nogle de ville kunne når de blev ældre hvad er din Fornemmelse af temperaturmåleren  præcis hed har læste en anmelde af 5800d hvor en bruger skrive at temperaturmåleren er ustabil  

Anmeld Citér

7. april 2018

Nel

Vi har den lille model og vi har været enormt glade for den! Den har kunnet præcis det den skulle, holder batteri i mange dage og med super signal. Vi har dog endnu ikke brugt talk back funktionen (vores barn er 11 måneder)

Anmeld Citér

9. april 2018

HeMakesMe

Temperaturmålen har været stabil i de 4 måneder, vi har brugt den

Anmeld Citér

10. april 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg har godt nok ikke nogen af dem, men må sige at talk back funktionen har været guld værd for os. Nogle gange har hun vågnet i et vræl nærmest og så har det været super godt at kunne berolige, mens man fx gør sig færdig på badeværelset  eller styrter ned af trapperne osv

Anmeld Citér

1. februar 2019

Anonym

Jeg kan på det varmeste anbefale NEONATE BC 6500D. Det er den babyalarm vi har, og den fungerer stort set altid upåklageligt. 

Det er sket enkelte gange, at den har mistet signalet mellem enhederne, men så bipper den heldigvis, og efter jeg har slukket og tændt forældreenheden igen, så virker det altid. 

Jeg er enig i, at Talk-back funktionen er ret ligegyldig - i hvert fald indtil mit barn bliver større og rent faktisk forstår hvorfor han kan høre mors stemme. 

Stor anbefaling til Neonate herfra!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.