Ssa elev??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2018

Anonym trådstarter

Hej alle dejlige damer!

Jeg har i dag fået svar fra min ansøgning som SSA elev og jeg er så glad!!

Jeg skal til møde i Aalborg ved regionen i næste uge og på brevet står der at man kommer ind til en gruppesamtale som varer en time, mit spørgsmål er om nogen herinde har prøve at være til møde ved regionen og hvordan foregik det??

er der noget jeg skal forberede mig på? Spørger de om noget fagligt jeg SKAL kunne? Håber der er nogen som vil hjælpe mig er så nervøs!

knus fra mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2018

AlwaysAno

Jeg var hos region Syddanmark. Her fik vi udleveret en case vi skulle kunne forklare problematikkerne og hvilke tiltag vi ville gøre.

Anmeld Citér

6. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Hej alle dejlige damer!

Jeg har i dag fået svar fra min ansøgning som SSA elev og jeg er så glad!!

Jeg skal til møde i Aalborg ved regionen i næste uge og på brevet står der at man kommer ind til en gruppesamtale som varer en time, mit spørgsmål er om nogen herinde har prøve at være til møde ved regionen og hvordan foregik det??

er der noget jeg skal forberede mig på? Spørger de om noget fagligt jeg SKAL kunne? Håber der er nogen som vil hjælpe mig er så nervøs!

knus fra mig

Da jeg var til optagelse var der præsentations runde med ansøgerene så de kunne se hvem der ville og hvem der vare havde søgt ind fordi de var tvunget af job centeret agtigt ... Og så ind til privat samtale på 10 min så de ud fra ansøgere kunne vælge de mest seriøse... 

Anmeld Citér

6. april 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Da jeg var til optagelse var der præsentations runde med ansøgerene så de kunne se hvem der ville og hvem der vare havde søgt ind fordi de var tvunget af job centeret agtigt ... Og så ind til privat samtale på 10 min så de ud fra ansøgere kunne vælge de mest seriøse... 

Var det i Nordjylland?

der står på mit brev at gruppesamtalen varer én time ca!��

Anmeld Citér

6. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Var det i Nordjylland?

der står på mit brev at gruppesamtalen varer én time ca!��

Nej det var sydsjælland 

Anmeld Citér

6. april 2018

Anonym trådstarter

AlwaysAno skriver:

Jeg var hos region Syddanmark. Her fik vi udleveret en case vi skulle kunne forklare problematikkerne og hvilke tiltag vi ville gøre.

Fik i en hver i sær eller en at dele om?

Anmeld Citér

7. april 2018

AlwaysAno

Anonym skriver:

Fik i en hver i sær eller en at dele om?

Hver især ��

Anmeld Citér

9. april 2018

Anonym trådstarter

Andre som har været i regionen??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.