Jeg har en datter på 7,5 måneder, som simpelthen er umulig at få til at sove. Det virker som om hun har svært ved at give slip på dagen. Hun skal svøbes ind, have flaske i munden og nusses på samme tid. Hvis det ikke er tid til flaske når hun skal sove, skal hun svøbes ind og gåes rundt med i 20-40 minutter. I barnevognen falder hun dog hurtigt i søvn, hvis man går en tur med hende (man kan altså ikke ligge hende ned i den og tro hun falder i søvn hvis barnevognen står stille).
Hun skal starte i vuggestue om 3 måneder, så jeg er lidt i panik fordi jeg tvivler på pædagogerne gider alt dette for at få hende til at sove.
Ganske enkelt har jeg brug for at man kan ligge hende i sengen/barnevognen vågen, nusse hende og sige godnat hvorefter hun falder i søvn - men jeg aner ikke hvordan jeg skal komme derhen.
Andre der har har børn der har haft det sådan og hvordan fik i et rart putteritual op at stå? Er der ingen anden udvej end at køre hårdt på og gå frem og tilbage mellem stuen og børneværelset fordi hun begynder at græde hver gang man går? 
HJÆÆÆÆLP.
Anmeld
Citér