Hvor længe før i testede positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. april 2018

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Jeg skriver da jeg gerne vil høre hvor lang tid der gik før i kunne teste positiv?

Jeg var i sidste cyklus gravid, men den endte desværre i en bio, dengang kunne jeg teste svagt positiv allerede 5 dage før forventet menstruation, og helt indtil 3 dag jeg blødte. Jeg havde lidt ømme bryster, og murren i maven, og også derfor jeg testede så tidligt.

Men nu står jeg så og håber på at jeg skulle være gravid igen, jeg plejer at få min mens på dag 32 om aftenen, og det er nu dag 33, og ingen blødning, og heller ingen tegn på blødning, men dog virkelig meget udflåd (undskyld detaljerne) jeg plejer at kunne mærke inden jeg får min mens, men jeg kan ingenting mærke, og min mens plejer altid at være meget præcis, og komme på dagen. 

Jeg har taget en test i dag da jeg kom hjem fra arbejde, og jeg var sikker på at men mens ikke var kommet, men den er negativ, og ikke skyggen af en svag streg. Og sidst kunne jeg teste positiv allerede 5 dage inden forventet mens, og nu er jeg gået en dag over, og den er negativ, og det synes jeg jo er virkelig mærkeligt.

Så jeg vil gerne høre jer om i prøvede at teste negativ ved udebleven mens, og så derefter positiv? Eller om jeg skal forvente min mens bare er forsinket?

På forhånd tak

Fra meget håbefulde mig!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2018

csigvard

Sidst kunne jeg teste positiv, da jeg var 3+2 (altså da fostret var 1+2 gammelt), så altså et stykke tid inden min planlagte mens.. Tror desværre, at du nok skal regne med, at din mens bare er forsinket, når den ikke viser positiv endnu..

Håber, at det lykkes snart for jer

Anmeld Citér

6. april 2018

Mullesmith

Kan ikke huske det men det var tidligt, allerede inden forventet mens. 3+2 ca. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.