ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

Tdittmann

Jeg kunne godt tænke mig at vide om det kun er mig der er hoppet i ventebukserne?

Jeg er 9+5 og det er min 3. graviditet, men for 14 dage siden begyndte jeg at have svært ved at lukke mine bukser. Og så i denne uge har jeg købt 2 par ventebuser - jeg synes godt nok det er tidligt. De 2 andre gange har jeg været omkring halvvejs inden at jeg skiftede til ventebukser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

BabyTosset

Jeg er ikke hoppet i det endnu, da det er min første graviditet, og jeg ikke har sådan noget tøj. Men jeg kan sgu ikke være i mine egne bukser mere, det trykker for meget på maven  Så jeg håbede egentlig, at du eller andre kunne henvise til nogle butikker, hvor man kan finde ventetøj til en overkommelig pris. Og med det mener jeg noget hen af H&M priser.. Har ikke lyst til at købe det over nettet, da jeg gerne vil prøve det først. Og H&M'en på Fisketorvet har ikke noget ventetøj

Knus Pia 18+3

Anmeld

14. oktober 2009

Tdittmann

jeg har købt i HM i Odense til rimelige priser 2 par øko-leggins for 200 kr. synes jeg er en rimelig pris. Så bruger jeg bare de tunikaer jeg har over. Og når de bliver for trænge ja så må jeg jo finde nogle lidt større

Anmeld

14. oktober 2009

frk andreasen

jeg var i 8 uge da jeg hoppede i ventetøjet her 2  gang..

17+3

Anmeld

15. oktober 2009

Nanna1985

Jeg har vente lidt forskelligt ventetøj til salg, hvis nogen skulle være interesseret.. Det er brugt få gange, så bukserne er som nye..

Anmeld

15. oktober 2009

baby2010

kan virkelig anbefale www.dorothyperkins.com - de har billigt super fedt ventetøj og så koster fragt kun 5 pund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.