Forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.670 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. april 2018

Anonym trådstarter

Jeg skal op og have henvisning til (offentlig) fertilitetsbehandling på mandag og derfor er jeg ved at undersøge hvor henvisningen skal sendes til. Mit eget hospital har 12 måneders ventetid og må ærligt indrømme at jeg synes det er laaaaaaaaaaang tid  Har så kigget på Hillerød og Hvidovre men er blevet meget forvirret. På Hillerød står der intet om de tilbyder anonym/ikke-anonym donorsæd uden egenbetaling, på Hvidovre står der at de kun tilbyder anonym (altså helt lukket) donor?? Hvordan skal jeg forholde mig til det?

Vil det sige, at på Hvidovre er det fuldstændigt udelukket at kunne bruge en åben donor uden egenbetaling?

Og hvad med Hillerød når der ikke står noget om det? Er der nogen mulighed for at finde ud af det inden jeg skal op og have min henvisning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2018

Anonym

Ring dog til afdelingen på hospitalet og spørg dem der..

Anmeld Citér

3. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ring dog til afdelingen på hospitalet og spørg dem der..

Kan man det? Det er jo trods alt et hospital? 

Anmeld Citér

3. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Selvfølgelig kan man det.. har de ikke tid til st svare lige på det tidspunkt, vil de fortælle dig hvad du så skal gøre for at få svar.

Anmeld Citér

3. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Selvfølgelig kan man det.. har de ikke tid til st svare lige på det tidspunkt, vil de fortælle dig hvad du så skal gøre for at få svar.

Anmeld Citér

4. april 2018

Anonym

I Hillerød ved jeg at man har mulighed for at blive henvist til private klinikker og derigennem få behandling hurtigt og stadig på det offentliges vegne. 

Jeg blev i sin tid henvist til en jordmoderklinik der også har fertilitets behandling. Jeg kom til i løbet af 2 måneder og det var en super oplevelse. Og jeg betalte ikke ekstra på noget tidspunkt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.