Opbevaring af donor sæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.532 visninger
3 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. april 2018

Anonym trådstarter

Min ven og jeg vil prøve hjemme insimenering. Men da vi ikke bor tæt på hinanden,  er det ikke lige sikkert vi kan ses de rigtige dage i min cyklus. 

Derfor tænkte jeg om det kan lade sig gøre at have "ham" stående på lager i fryseren,  og tør "ham" op når jeg skal bruge "ham"

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Min ven og jeg vil prøve hjemme insimenering. Men da vi ikke bor tæt på hinanden,  er det ikke lige sikkert vi kan ses de rigtige dage i min cyklus. 

Derfor tænkte jeg om det kan lade sig gøre at have "ham" stående på lager i fryseren,  og tør "ham" op når jeg skal bruge "ham"

Absolut, du indstiller bare fryseren til -196 grader og sørger for at optø under optimale forhold.

Anmeld Citér

2. april 2018

Anonym trådstarter

Nåååååhhh ikke lavere temperatur???  

Ser lige at med dyr skrives der 15-18 grader.  Så tænkte lige det kunne lade sig gøre. 

Vi må finde en ny plan

Anmeld Citér

2. april 2018

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Det bliver frossen ned med flydende kvælstof, og det har man ikke lige mulighed for som privatperson derhjemme 

Men hvad med at få det frosset ned ved en sædbank ? Det koster selvfølgelig lidt, men samtidig bliver der også sygdomstestet på manden. Man kan herefter få udleveret sæden til hjemme inseminering. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.