Fortæl mig at jeg er latterlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. april 2018

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har før læst tråde som folk har lavet hvor jeg tænker selvfølgelig er du ikke gravid 

Men nu er sku selv i tvivl om der reelt kunne være en mulighed for det påtrods af p-piller og menstruation som vanligt i pauserne

Jeg synes jeg har mange tegn og så alligevel mangler der nogle klare tegn som mælk i brysterne osv  

Jeg har hovedpine, træt, uren hud, føler mig utilpas konstant uden rigtig at blive syg mm og nu har jeg fået blodsprængninger på maven ? - jeg har taget på (men det tænker jeg er fordi jeg er startet studie og har fået bil).

En aften fik jeg hammer ondt i maven og min mave blev helt hård som en plukkeve og så bevægede min mave sig som om der var et foster 

Jeg fik efterfølgende diarré og min fornuft fandt frem til at det var mine tarme, men det var altså syret. 

Jeg har ikke købt test, da min fornuft siger det er totalt latterligt og selvfølgelig er jeg ikke gravid. 

Jeg tror måske jeg ved at skal jeg være gravid nu en det fordi præventionen skal svigte, for både min kæreste og jeg er enige om at vente et år så tænker jeg psyker min krop ubevist

Havde måske bare brug for at komme ud med det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2018

Mom of Two

Man får ikke mælk i brysterne som gravid.

Og det kan sagtens have været dine tarme der bevægede sig, og med efterfølgende dårlig mave, lyder det meget sandsynligt.

Hvis du skulle være gravid, og være så langt henne at du kan mærke baby bevægelser, så ville livmoderen være tydelig at mærke nu. Dvs at nan du ligge dig på maven og det ikke føles som om du ligger på en hård bold, så er du ikke gravid...

Anmeld Citér

1. april 2018

Anonym trådstarter

Mom of Two skriver:

Og det kan sagtens have været dine tarme der bevægede sig, og med efterfølgende dårlig mave, lyder det meget sandsynligt.

Hvis du skulle være gravid, og være så langt henne at du kan mærke baby bevægelser, så ville livmoderen være tydelig at mærke nu. Dvs at nan du ligge dig på maven og det ikke føles som om du ligger på en hård bold, så er du ikke gravid...

Jeg havde nu altså mælk i brysterne som gravid, men dog langt henne.

Men ja det er jeg også nået frem til, for har mærket efter min livmoderen, forstår bare slet ikke hvordan man kan gå 9 måneder uden at mærke noget, for det er der jo nogle der gør. 

Jeg er i øvrigt slank af bygning, så vil mene jeg burde kunne se hvis der var noget (i hvert fald hvis jeg var langt henne) 

Anmeld Citér

1. april 2018

Mom of Two

Anonym skriver:

Jeg havde nu altså mælk i brysterne som gravid, men dog langt henne.

Men ja det er jeg også nået frem til, for har mærket efter min livmoderen, forstår bare slet ikke hvordan man kan gå 9 måneder uden at mærke noget, for det er der jo nogle der gør. 

Jeg er i øvrigt slank af bygning, så vil mene jeg burde kunne se hvis der var noget (i hvert fald hvis jeg var langt henne) 

Jeg har så ikke haft mælk i nogen af mine graviditeter.

Og jeg kan ikke svare dig på hvorfor nogen kan gå 9 måneder uden at vide de er gravide. Men livmoderen kan altså ikke ligge bag skambenet gennem gele graviditeten. 

Så skal det være fordi man har ekstremt træner mavemuskler så det i forvejen er hårsr

Anmeld Citér

1. april 2018

FrkGranger

Mom of Two skriver:

Jeg havde mælk i brysterne allerede fra uge 10, så tror det er forskelligt.

Anmeld Citér

1. april 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Tag en test, så du kan få ro i sindet?

Anmeld Citér

1. april 2018

Ciss

Du er ikke latterlig!

Kroppen kan gøre mange mærkelige ting.

Tag evn en test for at overbevise dig selv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.