Hej.
Jeg har før læst tråde som folk har lavet hvor jeg tænker selvfølgelig er du ikke gravid
Men nu er sku selv i tvivl om der reelt kunne være en mulighed for det påtrods af p-piller og menstruation som vanligt i pauserne
Jeg synes jeg har mange tegn og så alligevel mangler der nogle klare tegn som mælk i brysterne osv
Jeg har hovedpine, træt, uren hud, føler mig utilpas konstant uden rigtig at blive syg mm og nu har jeg fået blodsprængninger på maven ? - jeg har taget på (men det tænker jeg er fordi jeg er startet studie og har fået bil).
En aften fik jeg hammer ondt i maven og min mave blev helt hård som en plukkeve og så bevægede min mave sig som om der var et foster 
Jeg fik efterfølgende diarré og min fornuft fandt frem til at det var mine tarme, men det var altså syret.
Jeg har ikke købt test, da min fornuft siger det er totalt latterligt og selvfølgelig er jeg ikke gravid.
Jeg tror måske jeg ved at skal jeg være gravid nu en det fordi præventionen skal svigte, for både min kæreste og jeg er enige om at vente et år så tænker jeg psyker min krop ubevist
Havde måske bare brug for at komme ud med det
Anmeld
Citér