Jobs uden trælse arbejdstider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
9 svar
3 synes godt om
28. marts 2018

Anonym trådstarter

Jeg skriver lige anonymt da jeg er i tvivl om nogen vil kunne genkende mig 

sagen er den, at jeg ønsker mig et job uden aftenvagter, weekend og helligdags vagter, men hvilket? 

Hvis du har et arbejde som opfylder det, hvilket har du så? 

På forhånd tak for svar 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2018

Mom of Two

Tror du skal ud i et klassisk kontorjob, lærerjob eller i børnehave/vuggestue. Der kan dog godt stadig være sene dage, men ikke decideret aftenvagter.

Jeg fik selv nok af skæve arbejdstider for er par år siden, og besluttede mig for at starte op selvstændig med den risiko det måtte have.

Anmeld Citér

28. marts 2018

Mor Christa

Jeps - mit job (altså tiderne) er perfekt for en børnefamilie; jeg arbejder kun hverdage og bruger ferien i børnenes ferier - så jul, vinterferie, påskeferie, 3 ugers sommerferie og efterårsferie .. ja, og så pinse/grundlov og hvad der ellers er af helligdage -og typiske miniferier. 

Jeg arbejder med online marketing i et stort internt mediebureau. 

Anmeld Citér

28. marts 2018

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Anonym skriver:

Jeg skriver lige anonymt da jeg er i tvivl om nogen vil kunne genkende mig 

sagen er den, at jeg ønsker mig et job uden aftenvagter, weekend og helligdags vagter, men hvilket? 

Hvis du har et arbejde som opfylder det, hvilket har du så? 

På forhånd tak for svar 

Stort set alle kontorjobs opfylder jo de krav, men ofte kræver det jo en bestemt uddannelse. Så det er jo ikke sikkert, at du bare kan få sådan et 

Jeg har fx arbejdet som jobkonsulent i et jobcenter. Der var mødetiden kl 8-15 eller 8-17. 

Anmeld Citér

28. marts 2018

Loa

Lægesekretær...

Men jeg ville klart hellere arbejde med et emne jeg brændte for end et med “gode” arbejdstider...

Anmeld Citér

28. marts 2018

Anonym trådstarter

Mom of Two skriver:

Tror du skal ud i et klassisk kontorjob, lærerjob eller i børnehave/vuggestue. Der kan dog godt stadig være sene dage, men ikke decideret aftenvagter.

Jeg fik selv nok af skæve arbejdstider for er par år siden, og besluttede mig for at starte op selvstændig med den risiko det måtte have.

Jeg har ikke børn endnu og kan bare mærke, at selvom jeg elsker mit arbejde så kan jeg ikke leve med arbejdstiderne på sigt 

Anmeld Citér

28. marts 2018

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Jeps - mit job (altså tiderne) er perfekt for en børnefamilie; jeg arbejder kun hverdage og bruger ferien i børnenes ferier - så jul, vinterferie, påskeferie, 3 ugers sommerferie og efterårsferie .. ja, og så pinse/grundlov og hvad der ellers er af helligdage -og typiske miniferier. 

Jeg arbejder med online marketing i et stort internt mediebureau. 

Tak for svar 

Anmeld Citér

28. marts 2018

Anonym trådstarter

Morogbarn skriver:

Stort set alle kontorjobs opfylder jo de krav, men ofte kræver det jo en bestemt uddannelse. Så det er jo ikke sikkert, at du bare kan få sådan et 

Jeg har fx arbejdet som jobkonsulent i et jobcenter. Der var mødetiden kl 8-15 eller 8-17. 

Jeg regner med at jeg på sigt tager en anden uddannelse, jeg er kun i starten af 20’erne så jeg har tid nok at løbe på 

Anmeld Citér

28. marts 2018

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Lægesekretær...

Men jeg ville klart hellere arbejde med et emne jeg brændte for end et med “gode” arbejdstider...

Sådan har jeg også selv haft det.. men uanset hvad så er jeg ikke i mit fag om 10 år af flere grunde - og med tiden kan jeg mærke, at jeg ikke kan leve med de arbejdstider trods jeg elsker mit arbejde 

tak for svar 

Anmeld Citér

28. marts 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis du kan klare 3.5 år i butik først, så tag gourmetslagter og så bagefter videre til ernæringsassistent så kan du være i køkken i daginstituionerne..

det er det jeg er i gang med :) kæmper alt hvad jeg kan for at hænge i så jeg kan komme videre for det er hårdt med butikstider når man har en lille dreng med ekstra behov for stabilitet...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.