su barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Sagen er den at jeg har fundet ud af at jeg er gravid, hvilket er meget glædeligt Jeg er færdig men 9. klasse i sommer og skal starte på 10.klasse eller på SosuNord til august og skal føde i September. Kan jeg få SU under min barsel og hvornår starter min barsel er det 4 eller 8 uger før termin? Håber nogle af jer ved noget om det.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

269 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. marts

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg har fundet ud af at jeg er gravid, hvilket er meget glædeligt

Jeg er færdig men 9. klasse i sommer og skal starte på 10.klasse eller på SosuNord til august og skal føde i September. Kan jeg få SU under min barsel og hvornår starter min barsel er det 4 eller 8 uger før termin? Håber nogle af jer ved noget om det.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. marts

tivolistang

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har fundet ud af at jeg er gravid, hvilket er meget glædeligt

Jeg er færdig men 9. klasse i sommer og skal starte på 10.klasse eller på SosuNord til august og skal føde i September. Kan jeg få SU under min barsel og hvornår starter min barsel er det 4 eller 8 uger før termin? Håber nogle af jer ved noget om det.

4 uger før termin.

Anmeld Citér

29. marts

hvj

Profilbillede for hvj
Anonym skriver:

Så vidt jeg ved, så skal man have modtaget su 3 måneder før fødslen eller barsel (kan ikke huske hvilken det er) for at kunne bruge barsel klip (eller hvad det nu hedder) men gå ned på SU kontoret på din skole og snak med dem, de ved det helt præcist 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+