Snack til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

hc=k

Min søn på 6 måneder spiser godt og vel alt og nu kommer et lille spørgsmål.

Må han gerne få tomat?
Hva kan i ellers anbefale af spændende ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Vingummien

Tror jeg godt han må for er da tomat i en del af de glas man kan købe. de skal nok bare vaskes godt og så uden skræld. Med ved ikke om de lige skal koges. Eller om han må få dem rå, men få dem må han i hvert fald.

Anmeld

14. oktober 2009

hc=k

Jeg har tænkt mig at skolde dem som med sutter, men jeg ville lige sikre mig at han må

Anmeld

14. oktober 2009

Vingummien

Det må han godt. Du skal bare have skrælden af og så kernerne væk. Men vil lige sige at jeg gjorde det med Emil og han ville ikke spise dem sådan
Håber din vil for er godt at få en masse sundt i dem

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Da Idun var lille sagde min læge, at hun måtte få hvadsom helst, når hun var blevet 6 mrd...

Idun fik fx. ikke slik før hun var næsten 2 år. HUn var rigtig vild med vindruer og cherry tomater og avokado. Det virkede som bestikkelse i forhold til alt

Idag er hun stadig ikke den store slikspiser Men selvf mere end da hun var lille...

Så snack løs!! (af sunde ting - syns ikke man skal give små børn slik og is og den slags, så længe de ikke kender det, kræver de det ikke )

Anmeld

14. oktober 2009

Vingummien

Zafir skriver:

Da Idun var lille sagde min læge, at hun måtte få hvadsom helst, når hun var blevet 6 mrd...

Idun fik fx. ikke slik før hun var næsten 2 år. HUn var rigtig vild med vindruer og cherry tomater og avokado. Det virkede som bestikkelse i forhold til alt

Idag er hun stadig ikke den store slikspiser Men selvf mere end da hun var lille...

Så snack løs!! (af sunde ting - syns ikke man skal give små børn slik og is og den slags, så længe de ikke kender det, kræver de det ikke )

Ej hvor sjovt troede jeg var den eneste der havde en unge der bare gufler druer. Tror Emil kunne leve af dem, når vi er ude og handle og han ser en æske druer så skal  han helst have med hjem, eller der er smags prøver på dem såå ville han have nogle

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
suanne85 skriver:

Ej hvor sjovt troede jeg var den eneste der havde en unge der bare gufler druer. Tror Emil kunne leve af dem, når vi er ude og handle og han ser en æske druer så skal  han helst have med hjem, eller der er smags prøver på dem såå ville han have nogle

Idun GUFFEDE BARE druer i den grad og gør det stadig. Hun kan godt guffe en hel pakke med ½ kg alene!!!!... hihi

Anmeld

14. oktober 2009

hc=k

Zafir skriver:

Det er så sandt som det er sagt. Jeg vil også helst undgå slik så længe jeg kan og vil da hellere give ham noget frugt end en vingummi så længe jeg kan, slik skal han nok opdage når han bliver større, men så længe jeg selv kan kontrolere det så findes det slet ikke hehe

Anmeld

14. oktober 2009

SaNiNa

Zafir skriver:

Idun GUFFEDE BARE druer i den grad og gør det stadig. Hun kan godt guffe en hel pakke med ½ kg alene!!!!... hihi

Sikke en mave hun må få...

Anmeld

14. oktober 2009

Vingummien

Zafir skriver:

Hehe tror jeg også Emil kan hvis han fik lov. Han drikker meget vand også så vi sætter lige en grænse ellers kan vi jo skifte ble konstant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.